Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 04:14

17
خرداد
«خانواده باحال» به خندوانه می آید

«خانواده باحال» به خندوانه می آید

مسابقه «خانواده باحال» كه افتتاحیه آن دوشنبه شب پخش خواهد شد یك مسابقه هیجان انگیز است كه افراد سرشناس اعم از هنرمند و ورزشكار به همراه خانواده هایشان در آن شركت خواهند كرد.

با شروع ماه مبارک رمضان، مسابقه «خانواده باحال» به محتوای برنامه خندوانه اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، مسابقه «خانواده باحال» كه افتتاحیه آن دوشنبه شب پخش خواهد شد یك مسابقه هیجان انگیز است كه افراد سرشناس اعم از هنرمند و ورزشكار به همراه خانواده هایشان در آن شركت خواهند كرد.

در این مسابقه هرشب دو گروه باهم به رقابت میپردازند و در موقعیت های مختلفی قرار میگیرند كه باید از آن عبور كنند. بعد از هر مسابقه مردم فرصت دارند تا به گروه برتر رای دهند. 

بنابراین گروهی كه بیشترین رای مردم را داشته باشد به مرحله بعد صعود خواهد كرد. از بین دوازده گروه در انتها سه گروه برتر این مسابقه برای مقام های اول تا سومی باهم رقابت میكنند.

مسابقه «خانواده باحال» كه با هدف تحكیم خانواده و برای ماه مبارك رمضان طراحی شده، یكی از جذاب ترین بخش های اضافه شده در برنامه خندوانه است كه میتواند مثل مسابقات «خنداننده برتر» و «لباهنگ»، مخاطبان را با خود همراه كند.

 

 

منبع: خبرآنلاین

بیتوته

 

 

برچسب ها: ماه رمضان، رامبد جوان، برنامه های تلویزیون، خندوانه، ویژه برنامه رمضان، خانواده باحال، خندوانه و رمضان تعداد بازديد: 635 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز