Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 18:41

21
مرداد
چهره های مرداد ماه

چهره های مرداد ماه

فقیه نصیری در «شهرزاد 2» در نقش «ثریا» ظاهر شده است یعنی همسر «شاپور» با بازی رضا کیانیان. فقیه نصیری در این سریال هم به مانند قبل سرسخت و جدی ظاهر شده است.

1- آتنه فقیه‌نصیری

به اشتراک ثریا همسر شاپور!

آتنه فقیه نصیری از جمله بازیگران توانایی است که در دهه های هفتاد و هشتاد پرکار بود اما فقیه نصیری در سال‌های اخیر کم کارتر شده که شاید یک دلیلش مواجهه با یک بیماری سخت به نام ام.اس است اما حتی همین بیماری هم نتوانسته آتنه را از پا بیندازد چراکه او سال گذشته سریال «ماه و پلنگ» را روی آنتن داشت و به تازگی هم با فصل دوم «شهرزاد» به میان مخاطبان آمده است.

فقیه نصیری در «شهرزاد 2» در نقش «ثریا» ظاهر شده است یعنی همسر «شاپور» با بازی رضا کیانیان.

فقیه نصیری در این سریال هم به مانند قبل سرسخت و جدی ظاهر شده است و خیلی خوب کمک کرده برای پیشبرد داستان به واسطه کاراکتر.

2- ریما رامین فر

همراه با نقی و خانواده

ریما رامین فر فارغ از حیطه حرفه آیش در زندگی خانوادگیش هم همسری موفق است که کوشیده به اندازه کار برای همسر و فرزند وقت گذاشته و به این ترتیب الگویی مثبت از خانواده‌های هنری ارائه دهد.

رامین فر که سال گذشته دو فیلم «ابد و یک روز» و «زاپاس» را روی پرده داشت اخیرا درگیر بازی در فصل پنجم سریال «پایتخت» بود. «پایتخت 5» همچنان توسط سیروس مقدم ساخته می‌شود و این محسن تنابنده است که در نقش «نقی» کاراکتر مقابل رامین فر را بازی می‌کند.

«پایتخت 5» که با حمایت سازمان هنری-رسانه‌ای اوج که از سازمان‌های ارزشی حیطه سینما و تلویزیون است ساخته شده بناست نوروز 97 روی آنتن برود.

رامین فر فیلمی با مضمون اهدای عضو با عنوان «فصل نرگس» را هم در مسیر اکران دارد.

3- آشا محرابی

درگیر عشق جوانی

آشا محرابی از جمله بازیگرانی است که هرچند در خانواده‌ای هنرمند و از پدری به نام اسماعیل محرابی متولد شد اما این سال‌ها بازی در تئاتر بود که این شانس را پیش رویش گذاشت که وقتی وارد کار در تلویزیون می‌شود استانداردهایی بالا از هنر خود ارائه کند.

محرابی که سال گذشته سریال «آرام می گیریم» را روی آنتن داشت به تازگی درگیر بازی در سریالی با نام «برنا» شده است؛ «برنا» به مانند اغلب سریال‌های روتین تلویزیونی از علاقه یک پسر جوان به دختری جوان سخن می‌گوید و در کنار طرح تلاش‌هایی که پسر قصه برای رسیدن به دختر انجام می‌دهد می‌کوشد داستانک‌هایی موازی و سرگرم کننده را به مخاطب ارائه کند.

4- سارا بهرامی

مواجهه با سارق دوچهره

سارا بهرامی بازیگر جوان و بااستعداد سینمای ایران که یک درام موزیکال خوش آب و رنگ به نام «ایتالیا ایتالیا» را آماده اکران دارد اخیرا بازی در یک کمدی کنجکاوی برانگیز به نام «هزارپا» را پشت سر گذاشت.

«هزارپا» را ابوالحسن داوودی کارگردانی می‌کند و همان طور که از نامش برمی آید داستان مردی را روایت می‌کند که برای رسیدن به هدفش از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند؛ این مرد که یک سارق خرده‌پاست بعد از عاشق شدن و برای رسیدن به معشوقی که در یک آسایشگاه جانبازان شاغل است می‌کوشد رنگ عوض کند و خود را به عنوان یک جانباز جا زند!!!

از همین جاست که دردسرهای این سارق با بازی رضا عطاران و دختر محبوبش با بازی سارا بهرامی آغاز می‌شود. در این بین شیرین کاری‌های همدست این سارق که نقش اش را جواد عزتی ایفا می‌کند هم بخشی از زمینه مفرح درام را شکل می‌دهد.

«هزارپا» از جمله پروژه‌هایی است که بر سر فروش بالای آن در سال آینده حساب باز شده است؛ طبیعی است که اگر فیلم به جشنواره سی و ششم بیاید می‌تواند در زمره کاندیداهای سیمرغ مردمی باشد.

5- الهام کردا

همراهی با نویسنده «شهرزاد»

الهام کُردا بازیگر سرشناس تئاتر که در سالهای اخیر فعالیتش در سینما هم بیشتر شده است و در آثاری همچون «ارغوان» و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» ایفای نقش کرده است اخیرا در نمایشی با عنوان «زبان تمشک‌های وحشی» با صابر ابر همبازی شده است.

کردا که یک فیلم خوش ساخت با نام «به دنیا آمدن» را هم آماده اکران دارد شمایلی تازه از هنر بازیگری خود را در «زبان تمشک‌های وحشی» ارائه داده است.

نویسنده «زبان تمشکهای وحشی» نغمه ثمینی است که در سالهای اخیر بیش از هر چیز به خاطر نگارش سناریوی سریال خانگی «شهرزاد» شناخته می‌شود.

ثمینی علاوه بر همراهی با حسن فتحی در فصل اول «شهرزاد» در فصل دوم این مجموعه خانگی نیز حضور داشته است. آخرین کار تلویزیونی کردا «تعبیر وارونه یک رویا» بود که در زمان خود مورد توجه قرار گرفت. 

6- پگاه آهنگرانی

بازگشت به خانواده

پگاه آهنگرانی از آن بازیگرانی است که در همه این سال‌ها فعالیت کافی در حیطه سینما و تلویزیون داشته است.

این بازیگر که اخیرا درام جوانانه و ماجراجویانه «تیک آف» را روی پرده داشت فیلمی به نام «زادبوم» را در مسیر اکران دارد.

«زادبوم» هفت سال توقیف بود و آهنگرانی در آن در نقش دختری جوان ایفای نقش کرده که دچار تعارض با همسرش شده و نزد خانواده بازمی‌گردد اما خانواده هم متلاشی است!!!

«قاتل اهلی»، «سارا و آیدا» و «پدیده» دیگر آثار اکران نشده آهنگرانی هستند.

در این بین «قاتل اهلی» اولین همکاری آهنگرانی با مسعود کیمیایی به شمار می‌رود و پگاه در آن در نقش دختر محبوب پولاد کیمیایی ظاهر شده است.

7- لیلا اوتادی

اندر خم فیلم‌های نفروش

لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون در ماه‌های گذشته چند فیلم روی پرده داشته است که تقریبا هیچ کدام از آنها در اکران موفق نبوده‌اند.

از «آشوب» که با اعلان پرستاره‌ترین فیلم سال روی پرده رفت اما نتوانست توجه چندانی جلب کند تا «مالیخولیا» که ادعا می‌شد تجربه‌ای تازه در سینماست اما آن قدر گنگ بود که به زحمت می‌شد خط اصلی داستانش را درک کرد و بالاخره فیلمی به نام «کبریت سوخته» که الگویش را بر فیلم‌فارسی‌ها بنا گذاشته بود.

آخرین فیلم‌های اکران شده اوتادی که گیشه‌ای مقبول داشتند «ناردون» و «سه بیگانه» بودند که آنها هم به واسطه بار طنازانه خود مورد توجه قرار گرفتند و نه بازیهای متفاوت بازیگران. 

8- سحر جعفری جوزانی

همچنان کنار پدر

سحر جعفری جوزانی از جمله بازیگران زن سینمای ایران است که به واسطه پدرش مسعود جعفری جوزانی کارگردان سرشناس سینمای ایران وارد مسیر بازیگری شد و اگرچه بعدتر کوشید تجربیاتی مجزا از پدر مثلا با مهران مدیری داشته باشد اما بخش عمده کارنامه‌اش در کنار پدر شکل گرفته است.

در سال‌های اخیر هم جعفری جوزانی بیشتر کنار پدرش حضور داشته است؛ او بعد از ایفای نقش در کمدی-سیاسی «ایران برگر» در درام «پشت دیوار سکوت» علاوه بر ایفای نقش اصلی، به عنوان همکار نویسنده هم کنار پدر حضور داشت.

اینکه سهم او از نگارش فیلمنامه اخیر چقدر بوده مشخص نیست اما برای آن که بدانیم مخاطبان تا چه حد از «پشت دیوار سکوت» که افشاگری‌هایی جانانه درباره ایدز دارد استقبال می‌کنند باید منتظر اکران آن باشیم.

 

برچسب ها: پگاه آهنگرانی، بازیگر زن، ریما رامین فر، آتنه فقیه نصیری، لیلا اوتادی، سحر جعفری جوزانی، الهام کردا، آشا محرابی، سارا بهرامی تعداد بازديد: 1392 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز