Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 03:20

25
بهمن
بهاره کیان افشار در فیلم بارکد

بهاره کیان افشار در فیلم بارکد

"بارکد" را مصطفی کیایی کارگردانی می‌‌کند و داستان آن درباره جوانانی است که طی یک سلسله اتفاق درگیر یک ماجرای پولشویی شده و با یک رانت خوار کلان روبرو می‌‌شوند.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

بهاره کیان افشار بازیگر جوان سینمای ایران که در سالهای اخیر کوشیده تنوعی نسبی را در انتخاب فیلمنامه برای اجرا در پیش گیرد به تازگی در یک فیلم جوانانه به نام "بارکد" ظاهر شده است. "بارکد" را مصطفی کیایی کارگردانی می‌‌کند و داستان آن درباره جوانانی است که طی یک سلسله اتفاق درگیر یک ماجرای پولشویی شده و با یک رانت خوار کلان روبرو می‌‌شوند.

کیان افشار که تجربه ایفای نقش در آثاری چون "هیچ کجا هیچ کس" و "گناهکاران" را در کارنامه دارد امسال در یک فیلم سینمایی دیگر به نام "کفش‌هایم کو" ساخته کیومرث پوراحمد هم بازی کرده است؛ همبازیان او در این فیلم رویا نونهالی، رضا کیانیان و مجید مظفری بوده‌اند. داستان این فیلم درباره درگیری‌های ذهنی مردی است که همسرش سالها پیش او را رها کرده...

 

برچسب ها: فیلم بارکد، بهاره کیان افشار، بازیگر فیلم بارکد، بازیگر سینما، فیلم های بهاره کیان افشار تعداد بازديد: 3695 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز