Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 10:11

27
آبان
شقایق فراهانی؛ عشق‌های نامتعارف

شقایق فراهانی؛ عشق‌های نامتعارف

شقایق فراهانی پیش از این با بازی در فیلم سینمایی "خانوم" و فیلم کوتاه "گره" با تینا پاکروان در مقام کارگردان همکاری داشته است.

دومین فیلم سینمایی بلند تینا پاکروان با نام "نیمه شب اتفاق افتاد" با مضمون عشق‌های نامتعارف در حالی کلید خورده که شقایق فراهانی هم به گروه بازیگران پیوست. فراهانی با قرار دادن تصویری از گریمش در این فیلم در صفحه اجتماعیش از کار با پاکروان ابراز رضایت کرده است. شقایق فراهانی پیش از این با بازی در فیلم سینمایی "خانوم" و فیلم کوتاه "گره" با تینا پاکروان در مقام کارگردان همکاری داشته است.

مدیر فیلمبرداری این فیلم سینمایی فرشاد محمدی و تهیه كننده آن بر عهده تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی است. در این فیلم سینمایی رویا نونهالی در کنار حامد بهداد به ایفای نقش مي‌‌پردازد و گوهر خیراندیش، آتیلا  پسیانی، ستاره اسکندی، رابعه اسکویی، سینا رازانی، کریم امینی و مهراب رضایی نقش‌‌های دیگر این پروژه را بر عهده دارند. فيلم "نیمه شب اتفاق افتاد" داستان عشق‌‌های نامتعارف از عروسی تا عزاست. فیلمنامه " نیمه شب اتفاق افتاد" را طلا معتضدی به نگارش در آورده است.

 

برچسب ها: بازیگران سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام بازیگران سینما و تلویزیون، شقایق فراهانی، شقایق فراهانی در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام شقایق فراهانی تعداد بازديد: 848 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز