Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 21:44

25
آبان
پگاه آهنگرانی؛ مستندسازی بعد از بازیگری

پگاه آهنگرانی؛ مستندسازی بعد از بازیگری

این بازیگر زن که دو فیلم آماده اکران با نام‌های «مادر قلب اتمی» و «خانه دختر» را دارد اخیرا تصمیم گرفته یک مستند بسازد.

پگاه آهنگرانی هرچند به واسطه پدر و مادرش جمشید آهنگرانی و منیژه حکمت که یکی صدابردار است و دیگری تهیه کننده و کارگردان وارد سینما شد اما در سال‌های بعد کوشید با انتخاب درست سناریو، مسیر مستقل خویش را پی گیرد. این بازیگر زن که دو فیلم آماده اکران با نام‌های «مادر قلب اتمی» و «خانه دختر» را دارد اخیرا تصمیم گرفته یک مستند بسازد.

آهنگرانی که پیش از این هم درباره دلایل اقبال مخاطبان به سری فیلمهای «اخراجی‌ها» مستندی با عنوان «ده نمکی‌‌ها» را ساخته بود چنان که در مطلبی اجتماعی آمده تصمیم گرفته مستندی درباره خانه سینمای ایران که تنها صنف سینمایی کشور است بسازد. در این مستند آهنگرانی می‌‌کوشد درباره تعطیلی خانه سینما و اتفاقات حین تعطیلی و بعد از آن مواردی را مطرح کند و در گفتگو با سینماگران پیرامون آنها بحث کند.

 

برچسب ها: بازیگران سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام بازیگران سینما و تلویزیون، اینستاگرام پگاه آهنگرانی، پگاه آهنگرانی در شبکه های اجتماعی، پگاه آهنگرانی تعداد بازديد: 946 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز