Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 02:50

23
آبان
مریم امیرجلالی؛ گلایه از تهیه کنندگان بدحساب

مریم امیرجلالی؛ گلایه از تهیه کنندگان بدحساب

امیرجلالی در این‌باره می‌‌گوید: عوامل این فیلم دقیقاً ۴ روز مانده به اتمام کار پروژه را تعطیل کردند.

ورتا چمانی

 

مریم امیرجلالی بازیگری که در سال‌های اخیر بیشتر به ایفای نقش‌های طنز در سریال‌ها و برخی فیلم‌های ویدیویی اشتغال داشته است از جمله بازیگرانی است که از بدحسابی‌های تهیه کنندگان شبکه خانگی گلایه‌‌های فراوان دارد.

وی در یکی از تازه‌ترین مطالب اجتماعی خود ضمن اشاره به روش‌های نادرست انتخاب بازیگر که از طریق ترتیب دادن مهمانی‌های و دورهمی‌‌ها صورت می‌گیرد از تله‌فیلمی صحبت کرده است که چندی قبل به همراه حمید لولایی در آن ایفای نقش نموده است اما بدحسابی تهیه کننده به شدت او را از این همکاری دلخور کرده است.

امیرجلالی در این‌باره می‌‌گوید: عوامل این فیلم دقیقاً ۴ روز مانده به اتمام کار پروژه را تعطیل کردند. کارگردان سر ما را کلاه گذاشت. این دوستان پول ما را خوردند و یک آب هم رویش!!!

وی ادامه می‌‌دهد: یارو یک مهمانی می‌گیرد و در همان شب نقش‌های یک، دو و سه و همچنین نقش‌های فرعی توسط وی انتخاب می‌شود. افرادی چون من که اصلا اهل این مهمانی‌ها نیستند از قافله عقب می‌ماندند.

 

برچسب ها: شبکه های اجتماعی، بازیگران سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام بازیگران سینما و تلویزیون، اینستاگرام مریم امیرجلالی، مریم امیرجلالی تعداد بازديد: 834 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

فیلم روز
تصویر روز