Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 03:27

9
آبان
سحر دولتشاهی؛ فضولی در کار فیلمبردار

سحر دولتشاهی؛ فضولی در کار فیلمبردار

این بازیگر اغلب سعی می‌‌کند تصاویر و متنهایی واقعا متفاوت و نه کلیشه را در صفحه اجتماعیش منتشر کند.

ورتا چمانی

 

سحر دولتشاهی بازیگر زن سینمای ایران که به تازگی ملودرام پرفروش "عصریخبندان" را روی پرده  داشت سال قبل بخاطر بازی در همین فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر  زن جشنواره فجر را از آن خود کند. این بازیگر اغلب سعی می‌‌کند تصاویر و متنهایی واقعا متفاوت و نه کلیشه را در صفحه اجتماعیش منتشر کند. سحر دولتشاهی که دو فیلم "شکاف" و "مرگ ماهی" را آماده اکران دارد در یکی از تازه‌ترین مطالب اجتماعیش تصویری از خود در کنار بهرام بدخشانی فیلمبردار باسابقه سینمای ایران که مدیریت فیلمبرداری آثاری چون "تقاطع"، "هیوا"و "کافه ستاره" را دارد دیده می‌‌شود. دولتشاهی در شرح این تصویر نوشته است: وقتی من فضولی می‌کنم و بهرام بدخشانی فیلمبردار مهربون و کاربلد سینما راهنماییم می‌کند.

 

برچسب ها: شبکه های اجتماعی، بازیگران سینما و تلویزیون، سحر دولتشاهی، سحر دولتشاهی در شبکه های اجتماعی، بازیگران سینما در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام سحر دولتشاهی تعداد بازديد: 918 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز