Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 07:37

16
آبان
بستنی نارگیل با سس توت‌فرنگی

بستنی نارگیل با سس توت‌فرنگی

شیر نارگیل را همراه با شكر در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا شكر حل شود. آن‌گاه ظرف را از روی حرارت بردارید و اسانس و پودر نارگیل را به آن بیفزائید و بگذارید كاملاً سرد شود.

افسانه اسفندیاری

 

 

مواد لازم برای 4 نفر

شیر نارگیل                1 لیتر 

شكر                        250 گرم

اسانس نارگیل          یك‌دوم قاشق چایخوری

پودر نارگیل               175 گرم

مواد لازم برای تهیه سس توت‌فرنگی

توت فرنگی             500 گرم

پودر شكر               3 قاشق سوپخوری

اسانس توت‌فرنگی  1 قاشق سوپخوری

 

روش تهیه بستنی نارگیل با سس توت‌فرنگی

شیر نارگیل را همراه با شكر در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا شكر حل شود. آن‌گاه ظرف را از روی حرارت بردارید و اسانس و پودر نارگیل را به آن بیفزائید و بگذارید كاملاً سرد شود. حالا مایه فراهم‌‌ كرده را در سطل دستگاه بستنی‌ساز بریزید تا سفت شود.

اكنون بستنی را در ظرف مناسبی بریزید، رویش را بپوشانید و حداقل 5 ساعت در فریزر قرار دهید تا آماده مصرف شود. هنگام میل كردن روی بستنی را با سس توت‌فرنگی و پودر نارگیل بیارائید.

روش تهیه سس توت‌فرنگی: همه مواد را در پارچ دستگاه مخلوط‌كن بریزید و دستگاه را روشن كنید تا توت‌فرنگی پوره شود. آن‌گاه سس را صاف كنید.

یادآوری: چنانچه دستگاه بستنی‌ساز در دسترس نبود، بستنی را در فریزر بگذارید و هر ساعت یك بار آن را بیرون آورید و با همزن برقی بزنید. این كار را آنقدر تكرار كنید تا بستنی غلظت مناسبی پیدا كند.

 

برچسب ها: بستنی، آموزش بستنی، بستنی با سس توت فرنگی، مواد لازم بستنی، بستنی توت فرنگی، بستنی با نارگیل، بستنی نارگیلی تعداد بازديد: 653 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز