Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 22:44

28
مهر
كاپ كیك قهوه و گردو

كاپ كیك قهوه و گردو

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد، گرم كنید و قالب 12 تائی مافن را با كپسول‌های كاغذی بپوشانید. آن‌گاه آرد و بیكینگ پودر را با هم مخلوط و الك كنید.

افسانه ظروفی

 

 

مواد لازم برای 24 عدد

آرد                      200 گرم

بیكینگ‌پودر          1 قاشق چایخوری

كره نرم               200 گرم

شكر                  180 گرم

تخم‌مرغ             4 عدد

وانیلین              یك‌چهارم قاشق چایخوری

قهوه فوری         10 گرم

آب جوش           یك‌چهارم پیمانه

گردوی خردكرده   125 گرم

 

روش تهیه كاپ كیك قهوه و گردو 

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد، گرم كنید و قالب 12 تائی مافن را با كپسول‌های كاغذی بپوشانید. آن‌گاه آرد و بیكینگ پودر را با هم مخلوط و الك كنید.

سپس كره و شكر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. حالا تخم‌مرغ‌ها را یكی‌یكی بیفزائید و مخلوط كنید. اكنون وانیلین و نیمی از آرد را به مایه اضافه كنید. اینك قهوه را در آب جوش حل كنید و همراه با باقیمانده آرد به مایه اضافه كنید و گردو را درون مایه بریزید.

حال مایه فراهم كرده را در قالب‌ها بریزید و به مدت تقریبی 20 دقیقه، در فر بپزید. همینكه كیك‌ها خنك شدند رویشان را با كرم قهوه و شكلات بیارائید.

یادآوری: برای تهیه كرم قهوه، 200 گرم خامه فرم گرفته را با یك قاشق سوپخوری قهوه فوری مخلوط كنید و قدری با همزن برقی بزنید تا كاملاً فرم بگیرد.

 

برچسب ها: روش تهیه کاپ کیک، مواد لازم کاپ کیک، آموزش کاپ کیک، کاپ کیک قهوه، کاپ کیک گردو، کاپ کیک با گردو تعداد بازديد: 1774 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز