Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 21:54

14
آذر
بقچه‌های برگ مو با پنیر و بادام

بقچه‌های برگ مو با پنیر و بادام

برگ موها را بشوئید و روی كاغذ هوله‌ای آشپزخانه خشك كنید. آن‌گاه پنیر را به قطعات مكعبی بزرگ برش دهید و هر تكه را وسط یك برگ مو قرار دهید.

اعظم گلزارمنش

 

 

مواد لازم برای 4 نفر

برگ مو                               4 عدد درشت

پنیر فتا                               200 گرم

پیازچه خردكرده                   2 قاشق سوپخوری

بادام آسیاب‌كرده                  2 قاشق سوپخوری

فلفل سیاه                         1 قاشق چایخوری

روغن زیتون                        1 قاشق سوپخوری

بادام پرك                           به میزان لازم

 

روش تهیه

برگ موها را بشوئید و روی كاغذ هوله‌ای آشپزخانه خشك كنید. آن‌گاه پنیر را به قطعات مكعبی بزرگ برش دهید و هر تكه را وسط یك برگ مو قرار دهید. سپس پیازچه، بادام آسیاب‌كرده، فلفل و روغن زیتون را در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط كنید.

حالا یك قاشق از این مواد را روی پنیر بریزید و چند عدد بادام پرك رویش بگذارید. اكنون برگ‌ها را مانند بقچه بپیچید و رویشان روغن بمالید. اینك آنها را در كباب پز گرم كرده به مدت 10-15 دقیقه بپزید تا پنیر گرم شود و بلافاصله آن را میل كنید.

یادآوری: اگر كباب پز در دسترس نبود می‌توانید بقچه‌ها را درون سینی فر چرب كرده بچینید، رویشان روغن بمالید و درون فر گرم كرده با دمای 180 درجه‌سانتیگراد به مدت 15-20 دقیقه قرار دهید تا روی برگ‌ها برشته شود.

 

برچسب ها: بقچه‌های برگ مو با پنیر و بادام، بقچه های برگ مو، برگ مو با پنیر، برگ مو با بادام، آموزش بقچه های برگ مو، بقچه با برگ مو تعداد بازديد: 847 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز