Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 21:08

28
تیر
بازی داستان جنگل

بازی داستان جنگل

این بازی با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت ذهن زیبا برای سنین کودکان 3 تا 7 سال تولید شده است.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه كودك سالم

 

 

این بازی با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت ذهن زیبا برای سنین کودکان 3 تا 7 سال تولید شده است. شخصیت اصلی این بازی، یک خرگوش بازیگوش است که در محیط سه بعدی جنگل حرکت کرده و طی مراحل پنج گانه، با ماجراهایی روبرو شده و به حل معماها و رفع موانع می‌پردازد.

 خلاصه داستان بازی

در جنگل، حوادث عجیبی اتفاق می‌افتد و پدر و مادر خرگوش به طور مرموزی دزدیده می‌شوند. خرگوش کوچولو پس از جست‌وجو متوجه می‌شود که شکارچی پدر و مادرش را دزدیده است. در نهایت شکارچی، با هوش خرگوش به دام می‌افتد و خرگوش پدر و مادر خود را آزاد کرده و آرامش مجددا به جنگل باز می‌گردد.

فواید بازی 

 آموزش رنگ‌ها

 فرهنگ کتابخوانی

 دوست داشتن حیوانات

  فرهنگ همکاری و داد و ستد با دیگران

 افزایش دانش و تقویت حافظه کودک با ارائه معماها در حین بازی

دیگر جنبه‌های بازی

یکی از جنبه‌های مهم این بازی، سرگرم کردن کودک است. کودک از حرکت آزادانه در محیط بازی و مشاهده انیمیشن‌های بین بازی لذت فراوانی می‌برد.

 تولید زیر نظر کارشناسان

در ساخت این بازی به نظرات کارشناسان کودک و نوجوان، اساتید دانشگاه و متخصصین فنی و نیز نظرات والدین کودکان توجه ویژه‌ای شده است.

 سبک بازی

سبک این بازی، ماجراجویی سوم شخص است و امکان چرخش و حرکت دوربین در اطراف شخصیت اصلی و حرکت در جهت‌های مختلف وجود دارد. به گفته سازنده بازی، شرکت ذهن زیبا، این بازی هنوز در حال ساخت می‌باشد اما تا 6 ماه آینده شاهد این بازی در بازار خواهیم بود.

در ضمن بازی داستان جنگل حایز رتبه  دوم در بخش بازی‌های کودکان و کسب لوح ویژه فناوری و نوآوری در سومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال شده است.

 

برچسب ها: بازی کامپیوتری، بازی رایانه ای، بازی داستان جنگل، خرگوش بازیگوش، سبک بازی، داستان جنگل تعداد بازديد: 656 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز