Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:38

26
فروردین
خوراکی های خوشمزه ای که ضد پیری هستند!

خوراکی های خوشمزه ای که ضد پیری هستند!

به جای خریداری کرم‌های ضد پیری می‌توانید تنها با خوردن برخی مواد غذایی از روند پیری خود جلوگیری کرده و پوستی درخشان و جوان داشته باشید.

 برخی افراد تصور می‌کنند که داشتن یک سبد پر از کرم ضد پیری می‌تواند به کند شدن روند پیری‌شان کمک کند، اما این کار همیشه به طور کامل پاسخگو نیست.

براساس این گزارش به جای خریداری کرم‌های ضد پیری شما می‌توانید تنها با خوردن برخی مواد غذایی از روند پیری خود جلوگیری کرده و پوستی درخشان و جوان داشته باشید. در اینجا با برخی از این مواد غذایی آشنا خواهید شد.

شکلات تلخ

خواص فلاوانول شکلات تلخ می‌تواند از پوست در برابر خورشید محافظت کرده و به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های زیاد برای سلامت پوست مفید است.

چای سبز

چای سبز منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها و پلی‌فنل‌ها است. پلی‌فنل‌ها با حفاظت از کلاژن پوست، علائم پیری را متوقف می‌کند.

قهوه

طبق اعلام موسسه ملی سرطان؛ ترکیبات زیست فعال موجود در قهوه می‌تواند به حفاظت از پوست در برابر ملانوما (سرطان پوست) کمک کند.

سبزیجات

همانطور که می‌دانید سبزیجات دارای میزان زیادی ماده مغذی است و از حملات قلبی جلوگیری و با سرطان مبارزه می‌کند.

همچنین سبزیجات با چین و چروک مبارزه کرده و به دلیل داشتن بتاکاروتن زیاد رادیکال‌های آزاد و آسیب‌های خورشیدی را متوقف می‌کند.

 

منبع: فارس

بیشتر بخوانید:

میوه هایی که سلامت چشم شما را تضمین می کند

بهترین راهکار‌ها برای سم زدایی بدن

ویتامین D که در بدن شما معجزه می کند

برچسب ها: خواص چای سبز، کرم ضد آفتاب، فواید شکلات تلخ، چین و چروک پوست، ماسک های خانگی، علائم پیری، مواد غذایی کلاژن ساز، کرم های ضد پیری، مواد غذایی جوانساز پوست تعداد بازديد: 608 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز