Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 08:10

18
بهمن
پیشگیری از سرطان با زغال اخته

پیشگیری از سرطان با زغال اخته

«اكرم پايدار» مصرف زغال اخته را در پیشگیری از ابتلا به تومورهای سرطانی در نوزادان موثر دانست و تصریح کرد: این خواص با مصرف زغال اخته به صورت کامل ایجاد می شود و مصرف عصاره آن به تنهایی موثر نخواهد بود.

مواد مغذی موجود در زغال اخته مانع از تکثیر سلول های سرطان خون، بدون تاثیر بر سلول های سالم می شود.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاين از وزارت بهداشت، كارشناس مواد غذايي دانشگاه علوم پزشکی ياسوج گفت: زغال اخته حاوی مقادیر بالای آهن، کلسیم، اسید فولیک، ویتامین های E, B1, B2, C و فلاوونوئیدها است.

وي با اشاره به کم کالری بودن زغال اخته، اظهارداشت: مصرف این میوه موجب اضافه وزن نمی شود و می توان آن را به صورت روزانه در برنامه غذایی قرار داد.

«اكرم پايدار» مصرف زغال اخته را در پیشگیری از ابتلا به تومورهای سرطانی در نوزادان موثر دانست و تصریح کرد: این خواص با مصرف زغال اخته به صورت کامل ایجاد می شود و مصرف عصاره آن به تنهایی موثر نخواهد بود.

 

 

جام جم آنلاين

برچسب ها: خواص زغال اخته، زغال اخته، فواید زغال اخته، اثرات درمانی زغال اخته، خوردن زغال اخته تعداد بازديد: 501 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز