Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 06:37

28
بهمن
افراد برون گرا بیشتر عمر می کنند

افراد برون گرا بیشتر عمر می کنند

در بررسی‌ها معلوم شد بین شخصیت برون گرایی و افزایش طول عمر در گوریل‌ها ارتباط مستقیم وجود دارد و این ارتباط تحت تاثیر سن و جنسیت قرار نمی‌گیرد.

پزشکان اسکاتلندی در مطالعه جدیدی روی رفتار گوریل‌ها دریافته‌اند که برون گرایی و اجتماعی بودن می‌تواند به افزایش طول عمر کمک کند. 

به گزارش سرویس سلامت ایسنا،‌ یک گروه از متخصصان بین المللی به سرپرستی پزشکان اسکاتلندی در یک مطالعه 18 ساله نقش شخصیت را در 298 گوریل در مناطق حفاظت شده و باغ وحش‌های آمریکای شمالی ارزیابی کردند. 

به گزارش دیلی اکسپرس، انواع شخصیت‌های این گوریل‌ها توسط نگهبانان باغ وحش‌ها، افراد داوطلب، کارشناسان و متخصصانی که این گوریل‌ها را می‌شناختند، به دقت مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت. 

در این بررسی‌ها معلوم شد بین شخصیت برون گرایی و افزایش طول عمر در این گوریل‌ها ارتباط مستقیم وجود دارد و این ارتباط تحت تاثیر سن و جنسیت قرار نمی‌گیرد. این متخصصان با انجام آزمایشات فوق دریافتند افرادی که روحیه شاد و برون گرایی دارند معمولا بیشتر عمر می‌کنند. 

 

 

خبرگزاری ايسنا

برچسب ها: برون گرایی، افزایش طول عمر، اجتماعی بودن، شخصیت برون گرایی، شخصیت درون گرایی، سن، روحیه شاد تعداد بازديد: 610 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز