Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 09:40

23
تیر
مبارزه با سرطان سینه با عصاره یك گیاه

مبارزه با سرطان سینه با عصاره یك گیاه

چاي به دست آمده از عصاره گياه «فاگونيا كرتيكا» مي‌تواند با سرطان سينه مبارزه كند.برای آگاهی بیشتر از خواص این گیاه مقاله زیر را بخوانید.

 

چای به دست آمده از عصاره گیاه «فاگونیا كرتیكا» می‌تواند با سرطان سینه مبارزه كند.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین از وزارت بهداشت، محققان دانشگاه «استون» و بیمارستان «روسلزهال» با انجام تحقیقات خود دریافتند كه عصاره گیاه «فاگوینا كرتیكا» كه معمولاً به صورت یك چای سنتی گیاهی استفاده می‌شود، به درمان سرطان سینه كمك می‌كند.

براساس این گزارش، محققان با پی‌گیری نتایج آزمایشات خود همچنین افزودند كه عصاره این گیاه قادر است سلول‌های «تومورال» را بدون صدمه زدن به سلول‌های بافت سالم سینه در شرایط آزمایشگاهی از بین ببرد و به نظر نمی‌رسد برخلاف داروهای شیمی درمانی رایج عوارض جانبی جدی بر روی بیماران داشته باشد.

نتایج حاصل از این گزارش حاكی از آن است كه محققان درمان حاضر به دنبال شناسایی عناصر موجود در عصاره این گیاه هستند كه می‌تواند سلول‌های سرطانی را منهدم كند.

به گقته محققان، این گیاه در مناطق بیابانی و خشك كشورهای پاكستان، هند، آفریقا و بخش‌هایی از اروپا یافت می‌شود.

 

 

منبع: جام جم آنلاین

 

برچسب ها: سرطان، سرطان سینه، درمان سرطان سینه، انواع سرطان، عصاره چای، چای فاگونیا کرتیکا، مبارزه با سرطان سینه تعداد بازديد: 921 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز