Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 03:28

4
بهمن
ویتامین برای مقابله با باکتری های خطرناک

ویتامین برای مقابله با باکتری های خطرناک

ویتامین B3 معروف به «نیكوتینامید»، قدرت سلول‌های ایمنی بدن را برای نابودسازی باكتری‌های خطرناك خانواده استافیلوكك افزایش می‌دهد.

متخصصان علوم پزشكی در آمریكا در یك مطالعه جدید دریافتند كه ویتامین B3 می‌تواند سلاحی جدید برای مقابله با باكتری‌های خطرناك و مقاوم نظیر MRSA باشد.

به گزارش سرویس سلامت ایسنا، متخصصان آمریكایی دریافته‌اند كه ویتامین B3 معروف به «نیكوتینامید»، قدرت سلول‌های ایمنی بدن را برای نابودسازی باكتری‌های خطرناك خانواده استافیلوكك افزایش می‌دهد. آزمایشات جدید نشان داده است كه ویتامین B3 تعداد و كارآیی نوعی گلبول‌های سفید خونی موسوم به نئوتروفیل‌ها را افزایش می‌دهد. این گلبول‌های خونی می‌توانند باكتری‌ها و میكروب‌های مضر را بكشند و ببلعند.

به گزارش بی‌بی‌سی، بسیاری از پزشكان از جمله متخصصان انگلیسی معتقدند كه یافته جدید «تغییر اساسی» در سیستم درمان بیماری‌های باكتریایی ایجاد خواهد شد.

 

 

خبر گزاری ايسنا

 

 

برچسب ها: ویتامین B3، مقابله با باكتری‌های خطرناك، باکتری MRSA، سلول‌های ایمنی بدن، گلبول‌های سفید خونی تعداد بازديد: 655 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز