Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 15:57

4
مرداد
پیش‌بینی ۵ روز گرم دیگر برای تهران ؛ هوا تا چند درجه گرم می‌شود؟

پیش‌بینی ۵ روز گرم دیگر برای تهران ؛ هوا تا چند درجه گرم می‌شود؟

اداره کل هواشناسی استان تهران از آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و تداوم نسبی هوای گرم طی این مدت خبر داد.

ایسنا نوشت :بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک با امکان انتقال گردو غبار از استانهای مجاور و کاهش موقت کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود.

امروز (۴ مردادماه) در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب در ارتفاعات استان به‌ویژه شمال شرق گاهی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

طی پنج روز آینده تداوم نسبی هوای گرم در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

آسمان تهران فردا (۵ ‌مردادماه) قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه ( ۶ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و غبار رقیق و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: گرما، تهران، هشدار هواشناسی، هواشناسی تعداد بازديد: 117 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز