Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 13:09

28
تیر
تهران از پنجشنبه گرم‌ تر می‌شود

تهران از پنجشنبه گرم‌ تر می‌شود

اداره کل استان تهران از افزایش تدریجی دما از پنجشنبه (۲۹ تیرماه) و وزش باد نسبتا شدید در بیشتر نواحی استان خبرداد.


 بر اساس نقشه‌ یابی و تحلیل برونداد الگو‌های پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، از عصر امروز تا پنجشنبه (۲۷ تا ۲۹ تیرماه) با گذر یک موج ضعیف در بیشتر نواحی استان وزش باد نسبتا شدید، در ارتفاعات و نواحی جنوبی و غربی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید گاهی وزش باد خیلی شدید و در نواحی مستعد خیزش موقت گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید مورد انتظار است.
 
امروز تا فردا کاهش نسبی دما و از پنجشنبه تا شنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش بینی میشود و در ساعت‌های بعد از ظهر تا امشب تا پنجشنبه افزایش ابر در نیمه شمالی استان و رخداد بارش پراکنده با احتمال رعد و برق در ارتفاعات شمالی پیش‌بینی می‌شود.
 
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
 
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۸ تیرماه) کمی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر نیمه ابری و افزایش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۳۷ تیرماه) کمی‌ابری و وزش باد در بعداز ظهر نیمه‌ابری و افزایش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: تابستان، گرما، تهران، هشدار هواشناسی، هواشناسی، افزایش دما تعداد بازديد: 94 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز