Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 13:25

20
تیر
کرونا در ایران چند قربانی گرفت؟

کرونا در ایران چند قربانی گرفت؟

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته خوشبختانه هیچ فوتی ناشی از کووید ۱۹ در کشور ثبت نشد.

به گزارش وبدا، از دیروز تا امروز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۷۱۲ نفر رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته، خوشبختانه هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۶ هزار و ۳۰۳ نفر ثابت ماند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۷۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۶ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۲۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۱۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۱۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۷۲۱ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۸۵۰ دُز رسید.

برچسب ها: واکسیناسیون، ویروس کرونا، آمار کرونا، مرگ و میر تعداد بازديد: 79 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز