Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 16:48

8
اسفند
اسنوا از ماشین دو درِ کم‌مصرفش رونمایی کرد

اسنوا از ماشین دو درِ کم‌مصرفش رونمایی کرد

تمام گمانه‌زنی‌ها درباره کمپین تبلیغاتی شرکت اسنوا که به نظر می‌رسید یک خودروی کوچک باشد، نقش بر آب شد.

تمام گمانه‌زنی‌ها درباره کمپین تبلیغاتی شرکت اسنوا که به نظر می‌رسید یک خودروی کوچک باشد، نقش بر آب شد. این شرکت با استفاده از شعارهای تبلیغاتی «این ماشین دو در است» و «این ماشین کم‌مصرف است» ذهن مخاطبان را درست در اوج بحث واردات خودرو، به سمت دنیای خودرو سوق داده بود. اما آنچه ارائه شد، نسل جدیدی از ماشین لباسشویی‌های اسنوا است که نشان می‌دهد این شرکت برنامه‌های جدیدی برای رقابت در بازار دارد.

محصولی که در این کمپین با ویژگی‌های کم‌مصرف، جادار و دو در معرفی شده بود، ماشین لباس‌شویی اتوماتیک 9 کیلوگرمی Wash in Wash نام دارد. موتور این ماشین لباس‌شویی از نوع Q-BLDC Drive با عملکرد قوی و صدا و لرزش نزدیک به صفر و با حداکثر دور خشک‌کن 1400 دور در دقیقه است.

به گفته اسنوا ماشین لباس‌شویی  Wash in Wash از نظر طراحی و آینده‌نگری جزو محصولات پیشرو این شرکت است. اسنوا که پیش از این چندین جایزه طراحی بین‌المللی را برای محصولات خود از جمله جایزه IF و  RED Dot را برده بود حالا در طراحی این محصول تلاش کرده تا با انحنای چشم‌نواز و صفحه‌نمایش LED لمسی آن تجربه خوشایند را خلق کند.

14 برنامه شستشو این ماشین لباس‌شویی از دیگر مزایای این محصول است. ازجمله مهم‌ترین و جذاب‌ترین برنامه‌های شستشو Wash in Wash می‌توان به ضدعفونی قدرتمند لباس با اوزون، شستشوی اقلام بزرگ مانند ست رختخواب و شستشوی لباس‌های ترکیبی و در هم نام برد.

غیر از 14 برنامه شستشو، این ماشین لباس‌شویی به 11 آپشن ویژه مانند تغییر دور خشک‌کن، سیستم شستشوی پاششی و البته آبکشی اسلامی مجهز است.

اما بی‌شک مهم‌ترین ویژگی ماشین لباس‌شویی Wash in Wash اسنوا قابلیت افزودن لباس حین شستشو است که به لطف تعبیه شدن یک درب دوم میسر شده است.

در این محصول ایرانی از هیتر نسل جدید نیکل دیفیوژن، فناوری نانوسیلور و سیستم بالانس اتوماتیک البسه استفاده شده است.

مهر تأیید کیفیت درخشان این ماشین لباس‌شویی 10 سال ضمانت طلایی موتور پیشرفته Q-BLDC Drive، 24 ماه ضمانت قطعات، 10 سال پشتیبانی فنی و قطعات از زمان نصب و ضمانت بازگشت یا تعویض محصول تا 30 روز پس از خرید است.

 

 

 

گاز اوزون و سلامت خانواده

فناوری Blue Shine یک ضدعفونی قدرتمند است. این برنامه بدون نیاز به آب و مواد شوینده و تنها با استفاده از گاز اوزون کار می‌کند. ماشین لباس‌شویی جدید اسنوا، اوزون را توسط یک ژنراتور داخلی تولید می‌کند. به‌محض شروع چرخه شستشو، گاز اوزون وارد درام شده و عملیات ضدعفونی همراه با گردش درام آغاز می‌شود. اوزون تولیدشده، به نابودی باکتری‌ها و ویروس‌ها که باعث بیماری‌ها و مشکلات پوستی می‌شوند، کمک کرده و لباس‌ها را ضدعفونی می‌کند.

علاوه بر این برنامه قابلیت بوزدایی لباس را نیز دارد.

فناوری Blue Shine یک قابلیت بی‌نظیر برای افرادی است که دارای کودک، افراد بیمار و یا کهن‌سال هستند.

 

 

برچسب ها: اسنوا، کمپین تبلیغاتی شرکت اسنوا، ماشین لباس شویی تعداد بازديد: 113 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز