Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 00:33

10
تیر
هشدار مهم دکتر گویا: روند افزایشی ابتلا و بستری کرونا در کشور

هشدار مهم دکتر گویا: روند افزایشی ابتلا و بستری کرونا در کشور

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در چند روز اخیر موارد ابتلا و بستری کرونا در ایران افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در چند روز اخیر موارد ابتلا و بستری کرونا در ایران افزایش پیدا کرده است.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر گفت: باید کرونا را جدی بگیریم، زیرا ممکن است؛ بیماری در واکسن نزده‌ها دردسر آفرین و کار افراد به بیمارستان کشیده شود و به همین دلیل این افراد هشدار می‌دهیم که زودتر واکسن تزریق کنند، همچنین مردم استفاده از ماسک در فضاهای سربسته را جدی بگیرند. آمارها نشان می‌دهد که درصد تزریق واکسن کودکان ۵ تا ١١ سال پایین است و به خانواده‌ها هشدار می‌دهیم که از این فرصت برای تزریق واکسن استفاده کنند.

گویا گفت: به صورت هفتگی سویه‌های کرونا را رصد می‌کنند و اکنون سویه امیکرون با زیرسویه BA ۵ به زیرسویه‌های BA١ و BA٢ اضافه شده است البته این سویه جدید شدت بیماری زایی بالایی ندارد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: از پزشکان درخواست داریم که افراد مشکوک به علائم کرونا را برای تست ارجاع دهند، زیرا تست مثبت موجب می‌شود تا فرد مبتلا خود را قرنطینه و نکات بهداشتی را رعایت کند.

برچسب ها: واکسیناسیون، ویروس کرونا، سویه اومیکرون تعداد بازديد: 96 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز