Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 16:08

29
خرداد
معرفی شیک ترین مدل های تی ست و سنترپیس آنتیک

معرفی شیک ترین مدل های تی ست و سنترپیس آنتیک

یکی از انواع وسیله های تزئینی آنتیک که شیک و خاص است تی ست سیلور پلیت می باشد. مدل های زیادی از این نمونه وسیله تزئینی وجود دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی و طرح خاصی هستند.

یکی از انواع وسیله های تزئینی آنتیک که شیک و خاص است تی ست سیلور پلیت می باشد. مدل های زیادی از این نمونه وسیله تزئینی وجود دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی و طرح خاصی هستند. اصیل و شکیل بودن هر یک از انواع این تی ست ها از جمله ویژگی های تمامی مدل های آنها می باشد. شما می توانید از مستر آنتیک مدل های زیادی از تی ست را که در طرح و بافت متنوع هستند خریداری کنید. دقت داشته باشید که هر یک از آنها دارای وسیله های متنوعی می باشند. به عنوان مثال تزئینات تی ست انگلیسی با تزئینات تی ست فرانسوی فرق می کند.

تی ست آنتیک انگلیسی، تی ست آنتیک فرانسوی، تی ست آنتیک آمریکایی، سیلور پلیت فرانسوی، سیلور پلیت مارک دار انگلیسی و غیره از جمله نمونه تی سی هایی می باشند که شما می توانید برای پذیرایی و یا تزیین منزل خود خریداری کنید. تی ست ها یکی از انواع اقلام غذاخوری به شمار می ‌روند که بسیار قدیمی هستند. برخی از آنها را با آلیاژ نقره تولید می کنند که قیمت آنها بسیار بالا است. به دلیل بالا بودن قیمت تی ست های آلیاژ نقره نمونه های جایگزین آنها را می توانید برای زیبایی منزل خود خریداری کنید.

 

 

قیمت خرید تی ست های آنتیک

تی ست به عنوان یکی از لوازم لوکس منزل شناخته می ‌شود که بسیاری از افراد برای جذاب تر کردن دکوراسیون منزل خود آنها را در مدل های متفاوت خریداری می‌ کنند. یکی از مهمترین مواردی که شما زمان خرید این وسیله های تزیینی باید به آن دقت داشته باشید قیمت است. هزینه خریداری هر یک از انواع تی ست ها بستگی به نوع آلیاژی دارد که برای تولید آنها به کار گرفته می ‌شود. بر همین اساس قیمت انواع این وسیله تزیینی را طبق فاکتور های متفاوت باید مورد بررسی قرار دهید.

 همچنین تعداد وسیله های تزیینی در هر ست تا با یکدیگر فرق می‌ کند. بر همین اساس این مورد نیز به عنوان یکی دیگر از موارد قیمت‌ گذاری تی ست ها شناخته می ‌شود. اگر ظرافت هر یک از تی ست ها بیشتر از دیگری باشد قیمت آنها بالاتر است. در واقع اگر پروسه تولید آنها طولانی مدت باشد ارزش بیشتری دارند و هزینه خریداری شان بالاتر می باشد.

خرید سنتر پیس آنتیک

یکی از دیگر وسیله های تزئینی خاص و کاربردی که برای زیبایی منزل خود می توانید تهیه کنید سنتر پیس آنتیک و اصیل می باشد. این وسیله تزئینی متعلق به دوران ویکتوریا می باشد. این وسیله تزئینی هنر دست رابرت گارارد تلفیقی است که هنر کریستال، برنز و روکش نقره برای آن به کار گرفته شده است. شما می توانید برای زیبایی میز ناهارخوری و یا هر یک از دیگر بخش های خانه این وسیله تزئینی را خریداری کنید. وزن این سنتر پیس حدود 16 کیلوگرم می باشد و ارتفاع آن 70 سانتیمتر است.

وزن بالای سنتر پیس نشان دهنده این مسئله که از بهترین متریال ها برای تولید آن استفاده می کنند. برنز یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده آن می باشد. رخ های ظریف و شیکی را روی این نمونه از سنتر پیس به کار برده اند. در واقع ظرافتی که روی این وسیله تزئینی وجود دارد یکی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات آن به شمار می رود. روکش نقره به کار گرفته شده روی آن موجب جذابیت بیشتر آن شده است. شما می توانید سنتر پیس را برای زیبایی سالن خود خریداری کنید. برخی از افراد سنتر پیش را به صورت جفت خریداری می کنند تا زیبایی منزل را چندین برابر نمایند. در صورت خرید جفت سنتر پیس می توانید آنها را روی کنسول و یا میز ناهارخوری قرار دهید.

سفارش اینترنتی تی ست و سنتر پیس

امروزه بسیاری از افراد هر یک از انواع وسیله های تزیینی منزل خود را ترجیح می ‌دهند که به صورت اینترنتی خریداری کنند. شما برای خرید انواع لوازم تزئینی لوکس و منحصر به فرد می توانید از وب سایت مستر آنتیک هر یک از وسیله های تزیینی مورد نیاز خود را تهیه نمایید. جهت سفارش سنتر پیس و تی ست در مدل ها و طراحی های متفاوت می توانید از وب سایت مستر آنتیک بازدید نموده و سپس یکی از انواع وسیله های تزیینی و لوکس را تهیه نمایید. قیمت هر یک از انواع وسیله های لوکس و تزئینی به جنس و همچنین ساختار آنها بستگی دارد.

برچسب ها: دکوراسیون منزل، ظروف تزئینی، اکسسوری، رپورتاژ آگهی، لوکس، ظرف پذیرایی، تی ست سیلور پلیت، ظرف نقره، سیلور پلیت فرانسوی تعداد بازديد: 597 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز