Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 04:38

21
خرداد
کاهش و ایستایی مرگ و میر کرونایی در ۲۸ استان

کاهش و ایستایی مرگ و میر کرونایی در ۲۸ استان

در هفته ۱۲۰ همه‌گیری کرونا در کشور، کاهش و ایستایی مرگ‌های ناشی از این بیماری در ۲۸ استان کشور را شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بررسی هفتگی وضعیت موجود کرونا در کشور در هفته دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ مصادف با هفته ۱۲۰ همه‌گیری نشان می‌دهد که تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده، در هفته اخیر ۸۱۰ نفر بوده است. همچنین تعداد موارد بستری جدید در هفته اخیر ۱۷۸ نفر و تعداد فوتی‌ها در هفته اخیر ۲۲ نفر بوده است.

در استان تهران نیز تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در هفته اخیر ۳۵ نفر، تعداد موارد بستری جدید در هفته اخیر ۴۶ نفر و تعداد فوتی‌های جدید در هفته اخیر ۹ نفر بوده است.

طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونا در کشور که از سوی وزارت بهداشت منتشر شده اکنون هیچ شهر قرمز و نارنجی در کشور وجود ندارد و ۱۱۳ شهر در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهر در وضعیت آبی هستند.

دیروز جمعه ۲۰ خرداد مرگ به دلیل کرونا در کشور ثبت نشد و مجموع جان باختگان این بیماری در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۴۳ نفر ثابت ماند و برای دومین بار است که ایران در طول پاندمی، روز بدون فوت کرونایی را تجربه می‌کند.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۱۹۹ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۵۸۹ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۶۹۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۷۵ هزار و ۴۸۵ دُز رسید.

برچسب ها: واکسیناسیون، تهران، ویروس کرونا، آمار کرونا، مرگ و میر، سویه جدید کرونا تعداد بازديد: 133 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز