Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 01:51

4
مهر
زندگی اجتماعی برای کسانی که واکسن نزده‌اند غیرممکن می‌شود

زندگی اجتماعی برای کسانی که واکسن نزده‌اند غیرممکن می‌شود

حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برای افرادی که واکسینه شده‌اند کد و کارت ایمنی به صورت یک عدد ده رقمی در نظر گرفته شده است تا این افراد از دیگر شهروندانی که برای واکسیناسیون اقدام نکردند، متمایز شوند

فارس نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در آینده تردد در شهر و ارائه برخی از خدمات مهم به افرادی که واکسینه نشده‌اند غیر ممکن خواهد بود.

حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برای افرادی که واکسینه شده‌اند کد و کارت ایمنی به صورت یک عدد ده رقمی در نظر گرفته شده است تا این افراد از دیگر شهروندانی که برای واکسیناسیون اقدام نکردند، متمایز شوند از این رو و با توجه به فراهم شدن شرایط لازم برای اجرای طرح هوشمند شهرها تردد در شهر و ارائه برخی از خدمات مهم به افرادی که واکسینه نشده اند غیر ممکن خواهد بود.

وی گفت: دریافت بلیت هواپیما، استفاده از وسایل نقلیه عمومی، ورود به بانک‌ها و مترو از جمله ارائه خدماتی است که افرادی که واکسینه نشده اند برای دریافت آن‌ها دچار مشکل خواهند شد.

برچسب ها: واکسیناسیون، ویروس کرونا، کارت واکسن تعداد بازديد: 180 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز