Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 15:22

3
شهریور
آبادان در حصر کرونا قرار گرفت

آبادان در حصر کرونا قرار گرفت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر شهرستان آبادان در حصر گسترده ویروس کرونا قرار گرفته است

خبرآنلاین : مهدی کریمی؛ در حاشیه ی بازدید از بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر با انبوهی از مراجعان به بیمارستان طالقانی مواجهیم و این در حالیست که ظرفیت بیمارستان های طالقانی، ۱۷ شهریور (تامین اجتماعی) و امام خمینی (نفت) خیلی وقت است که تکمیل شده است.

وی افزود: به رغم ظرفیت سازی انجام شده برای پذیرش بیماران کرونایی، اما باز هم با مشکل مواجهیم.

وی با درخواست از عموم مردم بر رعایت جدی پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: شرایط بحرانی در پیش رو داریم، وضعیت اکسیژن مورد نیاز برای بیماران به سبب رطوبت هوا نیز به اندازه ی کافی مطلوب نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان یادآور شد: از مردم و مسئولان می خواهیم که به ما کمک کنند البته از مسئولان انتظار بیشتری داریم. شرایط فعلی منطقه ناشی از گسترش کرونا چیزی شبیه حصر آبادان و یا بروز زلزله ای ۷ ریشتری در یک منطقه است.

کریمی؛ با درخواست دوباره از همگان برای همکاری با کادر درمان و ابراز امیدواری برای خروج از شرایط کنونی، گفت: قدر مسلم اگر همراهی و کمک مردم و مسئولان نباشد با شرایط بسیار بدتر از آنچه که اکنون با آن روبرو هستیم، برخورد می کنیم.

برچسب ها: آبادان، ویروس کرونا، کرونای دلتا تعداد بازديد: 276 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز