Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 07:40

2
شهریور
بالاخره کی واکسن می زنید ؟ قبل سرما یا بهمن ماه ؟

بالاخره کی واکسن می زنید ؟ قبل سرما یا بهمن ماه ؟

در حالی وزیر پیشنهادی بهداشت وعده واکسیناسیون تا پایان بهمن امسال را مطرح کرده که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اتمام واکسیناسیون را تا ابتدای آبان اعلام کرده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر : در حالی وزیر پیشنهادی بهداشت وعده واکسیناسیون تا پایان بهمن امسال را مطرح کرده که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اتمام واکسیناسیون را تا ابتدای آبان اعلام کرده بود.


وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره طرح ملی واکسیناسیون اظهارنظر کرد.

وزیر پیشنهادی بهداشت: کرونا را با پوست و گوشتم حس کردم

 «بهرام عین‌اللهی»:

* تا پایان بهمن امسال واکسیناسیون را تمام خواهیم کرد و برای واکسیناسیون از ظرفیت همه دستگاه ها، نیروهای مسلح، بسیج و هلال احمر استفاده خواهیم کرد.

* ۶۰ میلیون نفر بالای ۱۸ سال هستند. حدود ۲۲ میلیون دوز واکسن زدیم. تولید داخلی نمی‌تواند به ۱۲۰ میلیون دوز برسد. از همه بخش‌ها حتی غیردولتی کمک می‌گیریم تا واکسن وارد کنند اما وزارت بهداشت نظارت خواهد کرد.

* پیش از هر سخنی برای رهبری آرزوی تندرستی و طول عمر دارم و از اعتماد آیت الله رئیسی تشکر می کنم.

* جنگ جهانی با ویروس منحوس کرونا در ایران نیز کادر درمان را در خط درمان کرونا قرار داد و دشواری کرونا را با پوست و گوشتم حس کردم.

* در اسفند 98 یکی از نخستین پزشکانی بودم که کرونا گرفتم و مرگ را به چشما ن خود دیدم و امیدی به زنده ماندن نداشتم و جز تصویری از پزشکان که در بیمارستان مسیح دانشوری برای زنده ماندنم تلاش می کردند چیزی به خاطر ندارم.

* در آن روزهای سخت خدا دستم را گرفت و جانی دوباره به من داد تا با لباس سفید به میدان نظام سلامت بیایم.

* در این کارزار مبارزه با بیماری کرونا چنانچه شما مصلحت بدانید در برابر این اعتماد سر تعظیم فرود می آورم و در راه خدمت به مردم تا پای جان خواهم ایستاد.

گفتنی است وزیر پیشنهادی بهداشت یکی از امضا کنندگان نامه ممنوعیت واردات واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی بوده است.

برچسب ها: واکسیناسیون، ویروس کرونا، واکسن کرونا تعداد بازديد: 263 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز