Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 10:39

9
خرداد
از ادکلنی که طلا اسپری می‌کند تا رژ لب کروکدیلی+تصاویر

از ادکلنی که طلا اسپری می‌کند تا رژ لب کروکدیلی+تصاویر

محصولات گران ممکن است در خاطر مردم جهان باقی بماند، در این گزارش ۱۰ مورد از گران‌ترین کالا‌های جهان نام برده شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،همه ما در طول زندگی خود با محصولات یا خدمات گران قیمت بسیاری مواجه شده ایم که با شنیدن این ارقام دود از سرمان بلند شده است.

در این گزارش لیستی از ۱۰ عدد از گران‌ترین مواردی که در جهان قیمت گذاری شده اند، آماده کرده ایم.

۱۰) ۲۵۰ دلار یک سطل پاپ کرون

گران‌ترین محصولات جهان


یک شرکت معروف خوراکی پاپ کورنی را تهیه می‌کند که در پخت آن از خاص‌ترین روغن، ادویه و ذرت استفاده می‌کند به طور مثال نمکی که در پخت این پاپ کورن استفاده می‌شود از دریا‌های یک جزیره در اقیانوس آرام به دست می‌آید.

قسمت جالب ماجرا این است که این شرکت پس از خورده شدن پاپ کورن توسط مشتری، ظرف را از وی پس می‌گیرد چرا که در ساخت آن از ۲۵۰ گرم طلا استفاده شده است.

۹) رژ لب با چرم کروکدیل

گران‌ترین محصولات جهان


شرکت معروف مدل و لباس جیونچی (Givenchy) یک رژ لب ساخته که بدنه آن را با پوست کروکدیل طراحی کرده است، همچنین در جعبه این محصول امضا مدیر عامل شرکت نیز درج شده است که قیمت رژ لب را از حدود ۱۰ دلار تا ۳۰۰ دلار افزایش داده است.

۸) غول برگر ۹۱۴ دلاری

گران‌ترین محصولات جهان

گران‌ترین همبرگر جهان در ژاپن که به غول برگر توکیو معروف است با فیله بوفالو پخته می‌شود که در هر بوفالو حدود ۱۰ کیلو گرم از این گوشت مخصوص وجود دارد. علاقه‌مندان به فست فود به خصوص همبرگر سالانه چند مرتبه به سراغ این غول برگر می‌روند.

۷)چوب گلف یا ظرف طلا؟

گران‌ترین محصولات جهان


بازیکنان حرفه یا غیر حرفه‌ای بازی گلف حداکثر حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار برای خرید چوب این بازی هزینه می‌کنند، اما یک شرکت با استفاده از طلا و پلاتین، چوب گلفی را ساخته که با قیمت ۴ هزار و ۳۰۰ دلار به فروش می رسد.

۶) صفحه شطرنج دست ساز

گران‌ترین محصولات جهان

علاقه‌مندان و قهرمانان بازی شطرنج حتما می‌دانند که یک صفحه بازی شطرنج به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ در جهان وجود دارد که هرگز مورد معامله و خرید فروش قرار نمی‌گیرد بلکه این شطرنج اجاره داده می‌شود و حرفه‌ ای ها می توانند با اجاره ساعتی آن را در اختیار داشته باشند.

این شطرنج به دلیل دست ساز بودن تمام مهره‌ها و صفحه آن به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ دلار ارزش گذاری شده است.

۵) ادکلنی که طلا اسپری می کند

گران‌ترین محصولات جهان


شما نه تنها می‌توانید یک محصول چند صد هزار دلاری را بخرید و بوی آن را استشمام کنید.

یک شرکت تولیدکننده ادکلن به نام Clive Christian با استفاده از طلای عیار بالا و الماس سفید در شیشه، ادکلنی را طراحی و در بازار‌های جهانی عرضه کرده است که ۲۰۵ هزار دلار قیمت دارد و افراد زیادی در سراسر جهان این ادکلن را خریداری کرده اند.


۴. دوچرخه ای به وزن ۲۴ کیلوگرم طلا

گران‌ترین محصولات جهان


شاید پرداخت هزینه یک خودروی نسبتا پیشرفته برای خرید دوچرخه کاملا غیر عقلانی باشد، اما در کوشه و کنار کشور‌های جهان افرادی هستند که این عمل غیر عقلانی را انجام می‌دهند و ۲۶۴ هزار دلار برای این دوچرخه با ۲۴ کیلوگرم طلای ۲۴ عیار پرداخت می‌کنند.

۳) پیانوی نیم میلیون دلاری

گران‌ترین محصولات جهان


یکی از گران‌ترین پیانو‌هایی که در جهان وجود دارد موردی است که ۵۴۵ هزار دلار ارزش دارد چرا که تمام بدنه این پیانو با طلای ۲۴ عیار پوشیده شده است و موسیقیدان‌ها معتقدند که به دلیل بافت‌هایی که در طلا وجود دارد، صدای موسیقی با وضوح بیشتری از این پیانو به گوش می‌رسد.


۲) ۶۰۰ هزار دلار ساعت مچی

گران‌ترین محصولات جهان


یک شرکت طراحی و ساخت جواهرات، یک مرتبه در طول سال اقدام به طراحی ساعت مچی می‌کند و آن‌ها را به تعداد بسیار محدود و با قیمت زیاد در بازار‌های جهانی عرضه می‌کند.

گران قیمت‌ترین ساعتی که توسط این شرکت طراحی شده است، در سال ۲۰۱۵ با ارزش ۶۰۰ هزار دلار بود که فقط ۵۰ عدد از آن را تولید کرد.

۱)خانه‌ای به وسعت یک شهر

گران‌ترین محصولات جهان


۱۱ اتاق خواب، ۱۸ سرویس حمام و دستشویی، پارکینگ با ظرفیت ۴۰ خودرو، ۴ سالن بسیار بزرگ برای مهمان و... امکاناتی است که فقط در یک خانه آن هم به ارزش ۲۴۵ میلیون دلار کنار هم جمع شده اند.

این امارت در یکی از گران قیمت‌ترین منطقه‌های لس آنجلس ساخته شده است.

برچسب ها: طلا، لاکچری بازی، عجیب ترین، گران ترین تعداد بازديد: 150 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز