Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 10:09

4
خرداد
پیش از دریافت پیامک یا تلفن برای دریافت واکسن مراجعه نکنید

پیش از دریافت پیامک یا تلفن برای دریافت واکسن مراجعه نکنید

دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۷۰ سال به بالا، از این شهروندان خواست پیش از دریافت پیامک یا تماس تلفنی برای تزریق واکسن مراجعه نکنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در این اطلاعیه آمده است:

واکسیناسیون گروه‌های سنی مطابق سند ملی و هم زمان با سراسر کشور در استان البرز در حال انجام است.

از یکم خرداد ثبت نام گروه سنی بالای ۷۰ سال شامل افرادی که متولد ۱۳۳۰به قبل از آن هستند نیز آغاز شده است این عزیزان می‌توانند برای دریافت نوبت واکسن در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

واکسن به تعداد گروه های هدف اعلام شده در دسترس است و همه افراد ثبت ‌نام شده به صورت هوشمند نوبت‌دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک یا تماس تلفنی  اعلام می‌شود.

به منظور افزایش رضایت مندی  و جلوگیری از ایجاد تجمعات ، پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون فقط بر اساس پیامک نوبت دهی پذیرای مراجعین محترم هستند لذا مراجعه حضوری شهروندان به پایگاه های واکسیناسیون جهت اخذ نوبت نیاز نیست.

ساعت تلقیح واکسن در این پایگاه ها تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت لذا نیاز به حضور افراد دارای نوبت در ساعات اولیه صبح نیست . نوبت دهی به صورت هوشمند و بر اساس اولویت سنی به نحوی انجام می‌شود تا از ایجاد تجمع و تراکم افراد در پایگاه جلوگیری به عمل آید.

در کلیه پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون تیم های بهداشتی درمانی و تکنسین‌های فوریت های پزشکی مستقر هستند، بنابراین حضور یک نفر به عنوان همراه افراد سالمند کفایت می‌کند و حضور افراد بیشتر موجب تجمع و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد شد.

برچسب ها: واکسیناسیون، واکسن، ویروس کرونا، واکسن کرونا تعداد بازديد: 193 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز