Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 17:53

1
خرداد
کرونای هندی در ایران ؛ شناسایی ۱۷ بیمار مبتلا به گونه هندی

کرونای هندی در ایران ؛ شناسایی ۱۷ بیمار مبتلا به گونه هندی

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر اکثر مناطق کشور پیک چهارم بیماری کرونای انگلیسی را گذرانده اند و میزان موارد ابتلا و بستری در کشور نزولی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۱۷ بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونای هندی در کشور شناسایی شده است.

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر اکثر مناطق کشور پیک چهارم بیماری کرونای انگلیسی را گذرانده اند و میزان موارد ابتلا و بستری در کشور نزولی شده است.

او ادامه داد: هم اکنون روند نزولی موارد ابتلا و بستری در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان چشمگیر است، اما در تهران به دلیل سخت بودن نظارت ها بر اجرای دستورالعمل ها روند نزولی بیماری کرونای انگلیسی با شیب ملایم تری در حال انجام است.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: چندین مورد ابتلا به ویروس کرونای هندی و آفریقایی در کشور به طور قطع شناسایی شده است و خوشبختانه همه آن‌ها  رهگیری شده و  کنترل این بیماری به خوبی در کشور در حال انجام است.

ابتلای ۵ نفر به کرونای آفریقایی در هرمزگان

او افزود: در حال حاضر ۵ نفر در استان هرمزگان مبتلا به ویروس کرونای آفریقایی شناسایی شده و در قرنطینه هستند و ۱۷ نفر مبتلا به ویروس جهش یافته هندی شناسایی شده که از این تعداد شش نفر در بوشهر، چهار نفر در قم، سه نفر در یزد، سه نفر در البرز و یک نفر در آبادان هستند.

لاری تاکید کرد: در حال حاضر براساس مصوبه ستاد ملی کرونا اصناف بازگشایی شده است، اما اگر واحد صنفی تخلفی را انجام دهد در شهرهای نارنجی دو هفته و در مناطق قرمز به مدت سه هفته آن واحد صنفی پلمب خواهد شد.

برچسب ها: ویروس کرونا، سیما سادات لاری، کرونای هندی تعداد بازديد: 157 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز