Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 12:01

2
بهمن
خطر انتقال کرونا در عابربانک‌ها و توصیه‌های وزارت بهداشت

خطر انتقال کرونا در عابربانک‌ها و توصیه‌های وزارت بهداشت

سخنگوی وزارت بهداشت درباره نحوه استفاده از عابربانک در دوران شیوع کووید-۱۹ توصیه هایی را ارائه داد.

ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت بهداشت درباره نحوه استفاده از عابربانک در دوران شیوع کووید-۱۹ توصیه هایی را ارائه داد.

سیما سادات لاری، گفت: دستگاه‌های خودپرداز یا عابربانک‌ها به دلیل مراجعه و استفاده زیاد افراد از آن می‌توانند عامل مهمی در انتقال ویروس کووید-۱۹ باشند. بنابراین درخواست ما از مردم این است که تا حد امکان امورات بانکی خود را به صورت اینترنتی و از طریق نرم افزارهای قابل نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه انجام دهند.

وی افزود: همچنین در صورت نیاز به استفاده از دستگاه‌های خودپرداز توصیه می‌شود، قبل و بعد از مراجعه به آن‌ها دست‌های خود را با آب و صابون بشویید و یا با محلول‌های ضدعفونی کننده، آن‌ها را ضدعفونی کنید.

لاری ادامه داد: در صورت ازدحام در مقابل دستگاه‌های عابر بانک، نسبت به رعایت اصول فاصله‌گذاری یک و نیم تا دو متر اقدام کرده و سعی کنید در هنگام کار با این دستگاه‌ها از دستکش‌های یکبارمصرف و یا دستمال کاغذی استفاده کنید و پس از اتمام عملیات بانکی آن را در سطل زباله در دار بیندازید.

وی همچنین گفت: در طول انجام عملیات بانکی هرگز دست خود را به بینی، چشم‌ها و دهان نزنید. همچنین ضروری است در طول فرآیند خروج و بازگشت به منزل، حتما از ماسک استفاده شود.

بیشتربخوانید:

نحوه ضدعفونی کردن کارت بانکی چگونه است؟

برچسب ها: کارت بانکی، ویروس کرونا تعداد بازديد: 194 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز