Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 21:01

14
مهر
گنجایش بیمارستان‌ها پر شد، جایی برای بیمار جدید نیست

گنجایش بیمارستان‌ها پر شد، جایی برای بیمار جدید نیست

عضو ستاد ملی کرونا تصریح کرد: اگر این‌روزها، سفرهای پایان هفته‌ آغاز شود، احتمالا مجبوریم از بیمارستان‌های صحرایی استفاده کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، مسعود مردانی، عضو ستاد ملی کرونا در مصاحبه با شبکه خبر سیما گفت: گسترش کرونا در تهران، فراتر از حاد و نگران‌کننده است و روند مقابله با کرونا، بسیار بد است.

وی افزود: بستری‌ها در پایتخت به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا کرده‌اند و گنجایش بیمارستان‌ها پر است و جایی برای پذیرش بیمار جدید ندارند، شمار جان باختگان کرونایی در تهران مدام رو به افزایش است.

مردانی با ابراز نگرانی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: مراعات پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از آغاز محرم امسال و در سفرهای پرتعداد برخی مردم شمالی کشور کم شده است.

عضو ستاد ملی کرونا در پایان تصریح کرد: اگر این‌روزها، سفرهای پایان هفته‌ آغاز شود، احتمالا مجبوریم از بیمارستان‌های صحرایی استفاده کنیم.

برچسب ها: بیماری های عفونی، ماسک، ویروس کرونا، مبتلایان به کرونا، جان باختگان کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا، مسعود مردانی تعداد بازديد: 234 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز