Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 01:31

3
مهر
زالی: تهران هفته سخت‌ تر کرونایی را در پیش دارد

زالی: تهران هفته سخت‌ تر کرونایی را در پیش دارد

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: به نظر می‌رسد هفته آینده هفته سخت‌تری در تهران در رابطه با بیماری کرونا باشد و حتما باید به سمت اعمال محدودیت‌ها حرکت کنیم

به نظر می رسد شرایط خوبی در هفته یا هفته های بعدی در تهران نداشته باشیم

دکتر علی رضا زالی روز چهارشنبه اظهار داشت: به نظر می رسد شرایط خوبی در هفته یا هفته های بعدی در تهران نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال پیگیری اعمال مجدد محدودیت ها در تهران هستیم، گفت: با تمام توان در این زمینه در تلاش هستیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به ارسال پیشنهاداتی به وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: شرایط فعلی ما اقتضا می کند که در اسرع وقت پیشنهادات عملیاتی شود.

زالی همچنین در اوایل هفته جاری در پاسخ به سوال خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا درمورد برقراری مجدد محدودیت ها در تهران گفت: به نظر می رسد شرایط فعلی تهران سخت تر شده به همین دلیل در نامه ای به وزیر بهداشت درخواست کردیم مجموعه ای از محدودیت هایی که کمیته امنیتی - انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در گروه های ۳ و ۴ به عنوان مصادیق محدودیت اعلام کرده به خصوص موضوع دورکاری در سطح استان تهران بار دیگر اعمال شود.

وی، رعایت پروتکل های بهداشتی، انجام مداخلات و کم شدن مردم در تجمعات، جلوگیری از شتاب در بازگشایی ها را از مهم ترین عوامل کاهش آمار فوتی ها ذکر کرد و افزود: این عوامل باید به دقت رعایت شود تا شاهد کاهش فوتی ها باشیم.

 

بیشتربخوانید:

زالی: تعداد مبتلایان بستری نسبت به سرپایی در حال افزایش است؛محدودیت‌ها دوباره باید اعمال شود

 

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز چهارشنبه اعلام کرد: با فوت ۱۸۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسیده است و ۲۴ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.

به گفته وی، تا ظهر دوم مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۵۹۴ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۲ هزار و ۷۹۸ نفر رسید. همچنین تاکنون ۳۶۵ هزار و ۸۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و سه هزار و ۹۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار هستند.

بیشتربخوانید:

شرایط کاملا قرمز در تهران؛ درخواست بازگشت محدودیت‌ها و دورکاری کارمندان

 

 

برچسب ها: تهران، ویروس کرونا، کووید19، موج سوم کرونا، دکتر علی رضا زالی تعداد بازديد: 299 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز