Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 01:10

17
دی
زن جوان: تازه فهمیدم که هیچ پولی ارزش غفلت از فرزندانم را ندارد

زن جوان: تازه فهمیدم که هیچ پولی ارزش غفلت از فرزندانم را ندارد

زن ۳۶ ساله‌ گفت : از وقتی با بررسی رفتار‌های اضطراب آمیز دختر هفت ساله ام به حقیقت ماجرای تلخ تغییر رفتار‌های اوپی بردم تازه معنای سخنان همسر برادرم درباره غفلت از تربیت فرزندانم را دریافتم.

وقتی کارگاه آموزشی تربیت جنسی کودکان و پیشگیری از کودک آزاری در یکی از مدارس ابتدایی مشهد به پایان رسید که توسط کارشناس اجتماعی کلانتری شفای مشهد برای اولیای دانش آموزان برگزار شده بود زن ۳۶ ساله‌زن جوان: ای با مراجعه به دایره مددکاری اجتماعی کلانتری گفت: در سال آخر دبیرستان تحصیل می‌کردم که با دوست نامزد یکی از همکلاسی هایم آشنا شدم و بدین ترتیب ارتباط بین من و «جمشید» آغاز شد.

مدتی بعد خانواده جمشید وقتی متوجه شدند که فرزندشان پنج سال از من کوچک‌تر است درحالی با این ازدواج مخالفت کردند که خانواده من نیز به خاطر تفاوت‌های زیاد فرهنگی و اجتماعی بین دو خانواده مخالف ازدواج ما بودند. از سوی دیگر جمشید و خانواده اش در حاشیه شهر سکونت داشتند و او نیز جوانی بیکار و سیگاری بود به همین دلیل خانواده ام او را دامادی شایسته برای خودشان نمی‌دانستند و معتقد بودند اعتیاد پدر جمشید در فرزندش نیز تاثیر می‌گذارد و او را به سوی اعتیاد سوق می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دختر جوان: دوست داشتم آزاد باشم اما در منجلاب فساد غرق شدم

نقشه عجیب شیطان در شکار زنان تهرانی

زن جوان: هنوز یک هفته از مراسم عقدمان نگذشته بود که رازهای گذشته همسرم فاش شد

در این میان ناگهان به یاد تغییر رفتار دختر هفت ساله ام افتادم. او از مدتی قبل دچار کابوس‌های شبانه و بی خوابی شده بود و علایم اضطراب و نگرانی در چهره اش موج می‌زد و گاهی نیز ناخن‌هایش را می‌جوید به همین دلیل دخترم را به آغوش گرفتم و مادرانه با او صحبت کردم در این هنگام دخترم نیز درحالی که گریه می‌کرد گفت که برادرش فیلم‌های زشتی را از طریق گوشی همراه به او نشان داده است و ...

تازه فهمیدم که واقعا هیچ پولی ارزش غفلت از فرزندانم را ندارد به همین خاطر دیگر سرکار نرفتم تا ...

شایان ذکر است بنا به تشخیص کارشناس اجتماعی کلانتری و با دستور سرگرد امارلو (جانشین کلانتری شفا) خدمات مشاوره‌ای و روان شناختی برای دو خانواده مذکور آغاز شد.

منبع: خراسان

برچسب ها: کودک آزاری، حوادث، حقوق کودکان، اخبار حوادث تعداد بازديد: 358 تعداد نظرات: 1

نظرات

  • کاملا درسته ....نقد را ک فرزندان هستند نباید ب هیچ وجه جای نسیه ک شغل مادر خانه می توند باشد نباید داد. بهترین شعل مادر مواظبت تام از فرزندانش می باشد . زمانی ک کار میکردم تمام مدت تایم بعد از ظهر را انتخاب کرده بودم ک بچه ها خواب صبحشون رو بخوبی گذرانده بودند و ظرف سه ساعت بعدش پدرشون بخونه بر می گشت و بعدش بعهده ایشون بودند . این سه ساعت هم یا مادر بزرگ یا خاله ها پیششون میومدند . بیادم نمیاد ک هیچ گاه خونه عمه یا خاله یا حتی خونه مادرم اونا رو تنهاگذاشته باشم همیشه همراهشون بودم .

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز