Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 07:31

11
دی
پرفروش ترین گوشی سری s سامسونگ کدام است؟(+عکس)

پرفروش ترین گوشی سری s سامسونگ کدام است؟(+عکس)

در گوشی سری s سامسونگ علاوه بر پردازنده‌های مناسب، از کیفیت دوربین بالا و کیفیت حافظه مناسب نیز استفاده شده است. پرفروش‌ترین گوشی‌های این سری اغلب ضدآب بوده و امکان استفاده از شارژ معکوس را فراهم می‌کنند.


  این گوشی‌ها با ساختار بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی ارائه شده و سایزبندی‌های مختلفی دارند.

گوشی سری s سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

به گزارش کاماپرس، این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت 20 میلیون و 535 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد.

این محصول با سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی تهیه شده و مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و خاک نشان می‌دهد. کیفیت دوربین‌های سه گانه این محصول، 12، 8 و 12 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 32 مگاپیکسل عنوان شده است. این گوشی هشت هسته‌ای قابلیت استفاده از صفحه نمایش همیشه روشن را داشته و می‌توان در آن از امکان شارژ معکوس استفاده کرد.

پرفروش ترین گوشی سری s سامسونگ کدام است؟

این گوشی سری s سامسونگ پرطرفدار با سایز صفحه نمایش 6.8 اینچی و قیمت 46 میلیون و 499 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول با 4 دوربین عرضه شده که دارای کیفیت‌های 200، 12، 10 و 10 مگاپیکسلی هستند و برای فیلمبرداری و عکاسی گزینه مناسبی به حساب می‌آیند.

 
 
 

در این محصول، دوربین جلو نیز کیفیتی 12 مگاپیکسلی دارد. ظرفیت حافظه داخلی در این مدل 256 گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم 12 گیگابایت در نظر گرفته شده است. این گوشی با قابلیت شارژ سریع و شارژ بی سیم ارائه شده و در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاومت خوبی نشان می‌دهد.

پرفروش ترین گوشی سری s سامسونگ کدام است؟

گوشی سری s سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی ارائه شده و 46 میلیون و 499 هزار تومان قیمت دارد. سایز صفحه نمایش در این گوشی 6.8 اینچ بوده و برای گیمینگ انتخاب مناسبی است.

ساختار بدنه در این محصول جلو و پشت شیشه‌ای همراه با فریم آلومینیومی در نظر گرفته شده و از قابلیت شارژ سریع آن می‌توان استفاده کرد. این گوشی سری s سامسونگ دارای چهار دوربین 108، 10، 10 و 12 مگاپیکسلی است و کیفیت دوربین جلو در آن 40 مگاپیکسل عنوان می‌شود که از این جهت برای سلفی، لایو و گیم کاربرد بسیار مناسبی دارد.

پرفروش ترین گوشی سری s سامسونگ کدام است؟

گوشی سری s سامسونگ مدل Galaxy S22 5G ویتنام

این محصول با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و 33 میلیون و 909 هزار تومان قیمت دارد. این گوشی سری s دارای سه دوربین با کیفیت‌های 50، 10 و 12 مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن با کیفیت 10 مگاپیکسل کار می‌کند.

سایز صفحه نمایش این گوشی سری s سامسونگ 6.1 اینچ بوده و قابلیت استفاده از شارژ بی سیم و شارژ معکوس را ارائه می‌دهد. این محصول 8 هسته‌ای برای گیمینگ انتخاب مناسبی به حساب می‌آید و محصولی ضدآب است.

پرفروش ترین گوشی سری s سامسونگ کدام است؟

 
 
برچسب ها: گوشی موبایل، سامسونگ تعداد بازديد: 62 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز