Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 20:26

20
آبان
معرفی گوشی اقتصادی جدید سامسونگ + عکس

معرفی گوشی اقتصادی جدید سامسونگ + عکس

سامسونگ گوشی جدیدی به نام گلکسی Jump ۳ را در وب‌سایت کره‌ای خود معرفی کرده است که ظاهراً با نام گلکسی M۴۴ ۵G روانه بازار جهانی می‌شود. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد

دیجیاتو نوشت: سامسونگ موبایلی را در وب‌سایت خود معرفی کرده است که ظاهراً با نام گلکسی M۴۴ روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

سامسونگ گوشی جدیدی به نام گلکسی Jump ۳ را در وب‌سایت کره‌ای خود معرفی کرده است که ظاهراً با نام گلکسی M۴۴ ۵G روانه بازار جهانی می‌شود. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد که کوالکام آن را در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان تراشه پرچمدار خود معرفی کرد.

گلکسی Jump ۳ که در وب‌سایت کره‌ای سامسونگ معرفی شده است، از شماره مدل M۴۴۶KZKAKTC بهره می‌برد که نام M۴۴ در آن قابل مشاهده است. در تصاویر این گوشی همان طراحی آشنای میان‌رده‌های سامسونگ را می‌بینیم. یک ناچ قطره‌ای در بالای صفحه میزبان دوربین سلفی است و در عقب نیز سه لنز دوربین دیده می‌شود.

مشخصات گوشی گلکسی M۴۴

گلکسی M۴۴ نمایشگر LCD با اندازه ۶.۵۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در قاب عقب از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در کنار آن دو سنسور ۲ مگاپیکسلی هم تعبیه شده است. موبایل سامسونگ در جلو از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

معرفی گوشی اقتصادی جدید سامسونگ / عکس

گلکسی ام ۴۴ انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد. ابعاد این دستگاه ۱۶۷.۷ در ۷۸ در ۹.۱ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۶ گرم است. همان‌طور که گفتیم، قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۸۸۸ است که هشت هسته با فرکانس‌های مختلف ۲.۸۴، ۲.۴ و ۱.۸ گیگاهرتزی دارد.

این دستگاه درمجموع بسیار شبیه به گلکسی A۳۴ به‌نظر می‌رسد و باید ببینیم از نظر قیمت چه تفاوتی با این گوشی خواهد داشت، چرا که هنوز دکمه‌ای برای خرید این محصول در وب‌سایت سامسونگ دیده نمی‌شود و قیمتی برای این دستگاه ثبت نشده است.

تنها سؤال مهم این است که آیا گلکسی M۴۴ در همه بازارها با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می‌شود یا در برخی بازارها با چیپست اگزینوس به بازار می‌آید؟ باید منتظر بمانیم تا ببینیم تصمیم سامسونگ در این زمینه چه خواهد بود.

 

 

برچسب ها: سامسونگ، گوشی هوشمند، گلکسی تعداد بازديد: 82 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز