Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 00:11

24
مرداد
گوشی پرچمدار جدید هواوی در دنیای واقعی+ تصاویر لو رفته

گوشی پرچمدار جدید هواوی در دنیای واقعی+ تصاویر لو رفته

تصاویر فاش‌شده از مدل واقعی هواوی میت ۶۰، با رندرهای پیشین منتشرشده‌ از این گوشی هوشمند مطابقت دارد.

زومیت نوشت:انتظار می‌رود هواوی پاییز سال جاری سری میت ۶۰ را رونمایی کند. اکنون مجموعه‌ تصاویری از مدل واقعی این گوشی در ویبو فاش شده است که ظاهر نهایی دستگاه را به ما نشان می‌دهند. باتوجه‌به این عکس‌ها به‌نظر می‌رسد که گوشی هواوی از قاب پشتی دورنگ بهره خواهد برد که بخش بالایی آن بافتی شبیه شیشه‌ی مات دارد و بخش پایین نیز فلزی است. علاوه‌براین، جزیره‌ی دایره‌ای‌شکل دوربین با سه بریدگی در بالای قاب پشتی این دستگاه به‌چشم می‌خورد.

شایعات اخیر حاکی از آن بود هواوی میت ۶۰ به نمایشگر OLED با وضوح 1220p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. نکته‌ی جالب اینکه طبق برخی گزارش‌ها، بالای نمایشگر این گوشی بریدگی قرصی‌شکلی تعبیه شده که دوربین‌ سلفی دوگانه و حسگرهای سه‌بعدی ToF را در خود جا داده است و بدین‌ترتیب، از سیستم احرازهویت پیشرفته‌ی مبتنی‌بر تشخیص چهره پشیبانی خواهد کرد.

گوشی پرچمدار جدید هواوی در دنیای واقعی/ تصاویر لو رفته

امکان دارد هواوی قابلیتی شبیه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو را روی میت ۶۰ پیاده‌سازی کند. این قابلیت می‌تواند ارتقای جذابی برای سیستم‌عامل اختصاصی غول فناوری چینی، یعنی Harmony OS 4.0 باشد.

علاوه‌براین، شایعه شده است که هواوی با همکاری SMIC قصد دارد پشتیبانی از 5G را به سری میت ۶۰ اضافه کند. این یعنی گوشی مذکور می‌تواند به اولین دستگاه هواوی تبدیل شود که با استفاده از راهکار بومی این شرکت امکان اتصال به شبکه‌های 5G را ارائه خواهد داد.

گوشی پرچمدار جدید هواوی در دنیای واقعی/ تصاویر لو رفته

 

برچسب ها: گوشی موبایل، گوشی هوشمند، هواوی، فناوری تعداد بازديد: 105 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز