Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 21:33

2
تیر
پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ

پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ

ما باشید تا به معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در دسته‌های مختلف پرچم‌دار، میان‌رده و اقتصادی بپردازیم. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ یکی از بهترین برند‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان است

با ما باشید تا به معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در دسته‌های مختلف پرچم‌دار، میان‌رده و اقتصادی بپردازیم. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ یکی از بهترین برند‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان است که هرسال محصولات مختلفی را در سری‌های S, Note, A, M و ... ارائه می‌کند. این برند توانسته است با تعدد سری‌های مختلف گوشی‌های هوشمند خود، امکان خرید گوشی‌ سامسونگ را برای همه اقشار جامعه فراهم کند. با این حال اگر قصد خرید یک گوشی از برند سامسونگ را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

گوشی سامسونگ

بدون شک، سامسونگ بهترین گوشی‌های هوشمند دنیا را تولید می‌کند؛ اما دانستن اینکه کدام یک را محصولات این برند را انتخاب کنید، کار آسانی نخواهد بود. آیا می خواهید تجربه گوشی‌های پرچم‌دار ارائه شده توسط مجموعه هایی از جمله Galaxy S، سری مشهور نوت که از قلم‌های خاص خود پشتیبانی می‌کند و یا یکی از مدل‌های تاشو سری Z را داشته باشید؟ شاید با وجود قیمت‌های بالای این برند، دنبال یک گوشی میان‌رده و اقتصادی مانند سری Galaxy A سامسونگ باشید که متنوع‌تر و ارزان‌تر هستند.

این شرکت با ارائه خدمات و سرویس‌های مختلف با ارزش افزوده، مانند فروشگاه گلکسی، سخت تلاش کرده است تا تلفن‌هایش را متمایز‌تر از سایر رقبا نماید. همچنین حالت‌های منحصر به فرد به کار رفته‌ در دوربین، ویژگی‌هایی خاص سامسونگ مانند AR Emoji، Game Booster، دستیار Bixby این شرکت و مجموعه‌ای از مشخصات دیگر را که نمی توانید در جای دیگر پیدا کنید، می‌تواند شمار را ترغیب به خرید از این برند نماید.

 

 پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ – پرچم‌دار

در اولین لیستی که برای معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ به آن خواهیم پرداخت، مدل‌های پرچم‌دار گوشی سامسونگ است که مدل‌های پرفروش این دسته عبارت‌اند از:

  • Samsung Galaxy S21 Ultra 5G: Samsung Galaxy S21 Ultra، برترین پرچمدار سامسونگ برای سال 2021 است. برای اولین بار سامسونگ پشتیبانی قلم S Pen را در گوشی‌های سری S به صورت محدود ارائه داده است، به این معنی که به صورت اختیاری می توانید بهترین ویژگی Galaxy Note را دریافت کنید؛ اما حتی بدون آن، این یک گوشی خیره کننده مشخصاتی‌ دارد که قطعاً می‌تواند در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ قرار گیرد به طوری که این مدل در فصل اول سال 2021، رتبه 5 پرفروش‌ترین گوشی جهان را به خود اختصاص داده است.
  • Samsung Galaxy S21 5G: رتبه هفتم بیشترین فروش گوشی در فصل اول سال 2021 در جهان نیز به نسخه‌ای دیگر از سری گوشی S21 اختصاص می‌یابد که می‌توانید آن را برای خرید گوشی سامسونگ در نظر بگیرید. این گوشی همراه دیگر نسخه‌ها، در ژانویه سال 2021 از سوی سامسونگ ارائه شد که قیمت در نظر گرفته شده برای آن در حدود 550 دلار می‌باشد.
  • Samsung Galaxy S20: سامسونگ گلکسی S20 نیز سومین مدلی است که می‌خواهیم آن را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار این برند به شما معرفی کنیم. از جمله مشخصات جذاب آن بایستی به نمایشگر بزرگ و درخشان که باعث می شود فیلم‌ها و عکس‌ها پاپ شوند، کیفیت ساخت بالا، دوربین‌های بهبودیافته در نور کم، بزرگنمایی چشمگیر و ثبت جزئیات با یک لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی اشاره نمود. این مدل همچنین در قالب نسخه 5G با صفحه نمایش بزرگ‌تر و قدرت بیشتر نیز ارائه شده است که می‌توانید آن را در مدل‌های S20 Plus یا S20 Ultra بیابید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ – میان رده

گوشی‌های میان رده جذابی در بین محصولات برند سامسونگ قرار گرفته است که حتماً پیشنهاد می‌شود تا کسانی که قصد خرید یک گوشی متوسط و میان رده را دارند، به مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شود، توجه نمایند. لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بین دسته میان‌رده عبارتند از:

  • Samsung Galaxy A51: به عنوان اولین مدل پرفروش میان‌رده باید به گوشی سامسونگ گلکسی A51 اشاره نمود که بیش از 11.4 میلیون فروش را از زمان ارائه تا انتهای سال 2020 داشته است. این گوشی هوشمند در شش ماه اول سال 2020 نیز توانست رتبه پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی در جهان را به خود اختصاص دهد. قیمت گوشی a51 در حدود 243 دلار در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.
  • Samsung Galaxy A31: سامسونگ گلکسی A31 تفاوت چندانی با گلکسی A30 از سال 2019 ندارد، اما با چند ویژگی ارتقا یافته ارائه می‌شود. این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپری است که اندازه آن با همان سلولی که در Galaxy S20 Ultra به کار رفته است یکسان می‌باشد. از دیگر مشخصات مهم آن می‌توان به اندروید 10، دوربین چهارگانه 48+8+5+5 و قیمت 234 دلاری آن اشاره نمود.
  • Samsung Galaxy A71: یکی از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت اندرویدی که از سری Galaxy A وارد بازار شد، Galaxy A70 بود. این اولین گوشی سامسونگ بود که شارژ سیمی 25 وات را ارائه می‌داد و مشخصات مناسبی را به صورت Snapdragon 675 ارائه ‌می‌داد. Galaxy A71 با به روزرسانی دوربین و چیپست بر اساس این فرمول ساخته شده است و همچنین دارای یک طراحی جدید با برش‌های کوچکتر است. از جمله مزایای این گوشی می‌توان به طراحی زیبا، صفحه آمولد باکیفیت، ماندگاری و شارژ عالی، سخت افزار داخلی قوی و دوربین قدرتمند 64 مگاپیکسلی آن اشاره نمود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ – اقتصادی

در نهایت، به لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در گروه اقتصادی می‌رسیم. هرچند امروزه با توجه به قیمت روز گوشی، تلفن‌های هوشمند از برند سامسونگ هزینه‌های بالاتری را در مقایسه با سایر محصولات از برندهای دیگر دارند، اما همچنان به علت کیفیت بالای محصولات این برند، بازار سنتی سامسونگ در کشورهای مختلف حفظ شده است. از جمله مدل‌های پرفروش گوشی سامسونگ در این گروه می‌توان گفت:

  • Samsung Galaxy A21s: اولین مدل از این گروه را باید به گوشی Galaxy A21s اختصاص داد که بهترین فروش برند شیائومی در سه ماهه سوم سال 2020 را به خود اختصاص داد. این گوشی در سومین فصل سال 2020 بیش از 10 میلیون نسخه در سطح جهان فروش داشته است.
  • Samsung Galaxy A11: پس از مدل A21s، مدل A11 به عنوان چهارمین گوشی پرفروش جهان در سه ماهه سوم سال 2020 است که در حدود 10 میلیون نسخه از آن فروش رفته است. از جمله مشخصاتی که می‌توان برای این گوشی ذکر کرد، باید گفت که Samsung Galaxy A11 از سیستم عامل Android نسخه 0 استفاده می‌کند. این محصول همراه با یک باتری Li-Ion 4000 میلی‌آمپر‌ساعتی‌ به صورت جداناپذیر، نمایشگر 6.4 اینچی TFT با رزولوشن 720 در 1560 و تراشه Octa-core 1.8 GHz Cortex-A53 با دوربین‌های 3‌گانه 13+2+5 مگاپیکسلی ارائه شده است.
  • Samsung Galaxy A01 Core: موقعیت ششم پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در دسته اقتصادی در سال 2020 نیز به گوشی هوشمند سری Galaxy A سامسونگ که Galaxy A01 نام دارد، اختصاص داده می‌شود. طبق این گزارش، سامسونگ 16.9 میلیون دستگاه از این گوشی را در سال 2020 به فروش رسانده است. به این نکته توجه کنید که هرچند قیمت این گوشی بسیار پایین (نسبت به سایر محصولات سامسونگ) است اما در ازای ظاهر زیبا و یک نمایشگر روشن و تقریباً بدون حاشیه، باید با پردازنده کند، فضای ذخیره سازی ناچیز و دوربین های ضعیف آن کنار بیایید.

 

خرید گوشی سامسونگ

اگر شما هم به دنبال تلفن‌های هوشمند اما با دوام و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما خرید گوشی سامسونگ است. جالب است بدانید به تجربه ثابت شده است که هرچند قیمت گوشی سامسونگ نسبت به محصولات رقبا بالاتر است، اما میزان خرابی این نوع گوشی‌ها نسبت به سایر محصولات از برندهای دیگر بسیار کمتر می‌باشد که این نکته قابل توجه و مزیت بزرگی خواهد بود.

برچسب ها: قیمت، سامسونگ، رپورتاژ آگهی، گوشی سامسونگ، سامسونگ گلکسی تعداد بازديد: 280 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز