Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 28 فروردین 1403 - 11:44

10
بهمن
جایگاه برتر بازار گوشی به تصرف اپل درآمد

جایگاه برتر بازار گوشی به تصرف اپل درآمد

فروش کم سابقه آیفون، شرکت اپل را به جایگاه شماره یک بازار تلفن هوشمند جهان رساند و سامسونگ الکترونیکس و هواوی تکنولوژیز پایینتر از این شرکت ایستادند.

فروش کم سابقه آیفون، شرکت اپل را به جایگاه شماره یک بازار تلفن هوشمند جهان رساند و سامسونگ الکترونیکس و هواوی تکنولوژیز پایینتر از این شرکت ایستادند.

شرکتهای تحقیقات بازار کانالایز و کانترپوینت برآورد کردند فروش آیفون در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ به حدود ۸۲ میلیون دستگاه رسید که رکورد بالای جدیدی برای اپل بود و این شرکت را فروشنده شماره یک بازار تلفن هوشمند ساخت.

فروش سامسونگ در طی همین مدت بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت و به بیش از ۶۲ میلیون دستگاه رسید.

شرکتهای شیائومی، اوپو و ویوو در جایگاههای سوم، چهارم و پنجم ایستادند در حالی که فروش هواوی پس از تحریمهای آمریکا و محروم شدن این شرکت از دسترسی به قطعات کلیدی آمریکایی، ۴۱ درصد کاهش یافت.

امبر لیو، تحلیلگر شرکت کانالایز گفت: هواوی در نتیجه تحریمهای آمریکا، در بیشتر بازارها پسروی داشت. تصمیم این شرکت برای فروش برند Honor ممکن است تصمیم مهمی باشد زیرا این برند تحت محدودیتهای مشابه هواوی قرار نمی گیرد.

هواوی این برند را در اواخر سال گذشته فروخت و به این برند ارزان قیمت فرصت داد بتواند دوباره قادر به تامین قطعات مورد نیازش باشد. هواوی در ایمیلی اعلام کرد طی سال گذشته کسب و کار تلفن هوشمند این شرکت رشد قوی داشت و تبلت، رایانه شخصی و دستگاههای پوشیدنی رشد قابل ملاحظه ای داشتند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آیفون جدید درآمد اپل را برای نخستین بار به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رساند و تیم کوک، مدیرعامل اپل به خبرنگاران اعلام کرد پاسخ مصرف کنندگان به مدلهای جدید آیفون با وجود ادامه همه گیری کووید ۱۹ مشتاقانه بوده است.

برچسب ها: تلفن همراه، آیفون، گوشی موبایل، اپل، قیمت گوشی اپل تعداد بازديد: 259 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز