Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 14:42

25
آذر
عکس و مشخصات گلکسی اس ۱۱ منتشر شد

عکس و مشخصات گلکسی اس ۱۱ منتشر شد

عکسی جدید از موبایل گلکسی اس ۱۱ منتشر شده که ماژول بزرگ دوربین در آن دیده می شود. این دستگاه یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد.

رندری جدید از موبایل گلکسی اس ۱۱ منتشر شده که ماژول بزرگ دوربین در آن دیده می شود. این دستگاه یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد.

به گزارش گیزموچاینا، قرار است در ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ میلادی موبایل سامسونگ گلکسی اس ۱۱ رونمایی شود در حالی که تا به حال بیشتر ویژگی های این دستگاه فاش  شده است. با این وجود تنها تصویر منتشر شده از این دستگاه، جزئیات زیادی از آن را فاش نمی کند و فقط نشان دهنده ماژول بزرگ دوربین آن است.

اکنون وب سایت«LetsGo Digital» رندرهایی از این موبایل منتشر کرده است. پشت دستگاه ماژول برجسته دوربین دیده می شود. طبق گزارش های مختلف ماژول دوربین پشت دستگاه ۱.۱ میلیمتر به ضخامت بدنه گلکسی اس ۱۱ می افزاید.

پشت این موبایل شامل یک حسگر دوربین بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی و احتمالا حسگر ISOCELL BRIGHT HMX خواهد بود. حسگر اصلی دارای تنظیمات زوم ۵x است و دو حسگر دیگر( یک لنز اولتراواید و یک حسگر ردیابی عمق) نیز در ماژول وجود دارند.

کارشناسان معتقدند دو نسخه از این دستگاه در فوریه ۲۰۲۰ میلادی رونمایی می شود. یکی از آنها مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۸۶۵ و دیگر با تراشه Exymos990 عرضه می شود. هر دو تراشه با فناوری ۵G فعالی می شوند  قابلیت پشتیبانی از RAM با ظرفیت ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت دارند.

 همچنین کارشناسان معتقدند این دستگاه احتمالا با شارژر بی سیم و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می شود.

برچسب ها: موبایل، سامسونگ، گوشی هوشمند، گلکسی اس ۱۱، مشخصات گلکسی اس ۱۱ تعداد بازديد: 557 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز