Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 15:21

22
بهمن
اقلام پیشگیری از بارداری فقط در داروخانه

اقلام پیشگیری از بارداری فقط در داروخانه

معاونت بهداشت وزارت بهداشت خبر انتقاد معاون بهداشت وزارت بهداشت از عدم توزیع وسایل پیشگیری از بارداری را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است‌، بر اساس  قانون جوانی جمعیت مصوب مجلس شورای اسلامی رویکرد تشویقی به پیشگیری از بارداری و یا عقیم سازی متوقف گردیده و تشویق به استفاده از اقلام مربوطه و یا توزیع رایگان آن به هیچ عنوان در شبکه های بهداشتی ، درمانی انجام نخواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: طبق این قانون عرضه اقلام پیشگیری در داروخانه‌ها خواهد بود و داروهای هورمونی پیشگیری منحصرا توسط پزشک تجویز خواهد شد.

این اطلاعیه می افزاید: معاونت بهداشت وزارت بهداشت قطعا مجری دقیق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی بوده و در این زمینه طی دو ماه اخیر اقدامات گسترده‌ای را با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور آغاز نموده که گزارشات و اخبار آن در رسانه‌ها قابل پیگیری است‌.

در پایان این اطلاعیه ضمن تکذیب اظهارات منتسب به معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت ، از همه مردم شریف کشورمان خواسته شده است ، اخبار مستند و صحیح  پیرامون این موضوع را از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت و رسانه های رسمی کشور پیگیری کنند.

 

برچسب ها: بارداری، پیشگیری از بارداری، وزارت بهداشت تعداد بازديد: 198 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز