Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 14:56

12
اسفند
انتخاب دامن مناسب بر اساس فرم بدن

انتخاب دامن مناسب بر اساس فرم بدن

خیلی از خانم ها نمی دانند که دامن های مختلف چه جلوه ی خاصی را به آنها می بخشد و با پوشیدن چه دامنی با اندام آنها سازگاری دارد و به جذابیت شان کمک می کند.

نحوه انتخاب و پوشیدن یک دامن باید به چه ترتیبی باشد ؟ دامن های مختلفی با اندازه های متفاوتی وجود دارد مانند : دامن های کوتاه ، دامن های بلند ، و یا دامن هایی که از لحاظ قد متوسط هستند . دامن به شما یک جنبه کاملا زنانه می دهد ، زیرا شلوار تا حدودی جنبه ی مردانه دارد تا زنانه . اما دامن پوششی کاملا زنانه است و هنگامی که دامن می پوشید بدون اینکه خودتان متوجه شوید به علت این پوشش ، تمام توجهات به سوی شما جلب می شود . آیا تا کنون به این موضوع پی برده بودید ؟ اگر تا به حال موضوع گفته شده را تجربه نکرده اید ، توصیه می کنیم این دفعه که به مهمانی دعوت می شوید، دامن بپوشید تا متوجه این تفاوت شوید .

بعضی از خانم ها این تفکر را دارند ، که دامن فقط به افراد لاغر و قد بلند می آید !!!! اما این تفکر درست نیست ، اگر قسمت های از بدنتان بزرگ هستند ، و به همین علت فکر می کنید که نمی توانید دامن بپوشید اما در اشتباه هستید زیرا مهم این است که شما راه حل را بدانید و دامن مناسبی را انتخاب کنید تا از برجستگی این ناحیه کم شود . و حتی یک زیبایی خیلی فوق العاده را به شما ببخشد . و یا اینکه خیلی از خانم ها نمی دانند که دامن های مختلف چه جلوه ی خاصی را به آنها می بخشد و با پوشیدن چه دامنی به منظوری که دارند برسند ، ما تمام این موارد را برایتان توضیح می دهیم :

دامن های راسته

اگر دامن راسته ای که می خواهید بپو شید ، بلند و تنگ می باشد ، باعث می شود که جلوه ی کاملا زیبا و خانمانه ای را به شما بدهد ، و این فرم دامن بیشتر برای خانم های مناسب است که باسن ندارند و یا باسن خیلی کوچکی دارند .  و این دامن را باید با کفش های رو باز و پاشنه دار بپوشید ، اگر قدتان بلند است این دامن را با کفشی که کمی لژ دارد بپوشید ، اما اکر قد کوتاه و نه چندان بلندی دارید ، بهتر است با کفش های پاشنه دار بپوشید .و اگر باسن کوچکی دارید اما کمی شکم دارید بهتر است از بک کمر بند مدل دار استفاده کنید ، که دور کمرتان بسته شود و بر روی شکم تان بسته شود تا شکم شما را مخفی نگه دارد و دیده نشود .

دامن های کوتاه

همه ی خانم ها با استایل های مختلف می توانند از این مدل دامن استفاده کنند حتی اگر چاق هستید ، هیچ منعی برایتان وجود ندارد ، و بر عکس باعث منظم و مرتب شدن بیشتر شما می شود و شما را تا حدودی لاغرتر نشان می دهد ، اما اگر بخاطر اینکه چاق هستید ،دامن های بلند و گشاد بپوشید ، تاثیر منفی بر روی شما می گذارد و باعث می شود که چاق تر به نظر برسید و معمولا توصیه می شود که دامن های کوتاه را با جوراب شلواری بپوشید زیرا پاهای شما را زیباتر نشان می دهد .

دامن های که مدل پلیسه دارند و با به همراه خود یک زیر دامنی را دارند : این دامن ها بخصوص برای افرادی که باسن ندارند و یا به اصطلاح باسن صافی دارند، مناسب است و یا افرادی که کمی شکم دارند البته کمی، اگر شکم تان بزرگ است این دامن باعث می شود که شکم تان بزرگ تر به نظر برسد .

دامن های بلند

افرادی که چاق هستند به هیچ وجه نباید دامن های بلند را بپوشند . اما سایر افراد و خانم ها یی که می خواهند دامن بلند بپوشند ، بهتر است این دامن را با لباس و بلوز های کوتاه بپوشند زیرا اگر با بلوز بلند بپوشند ، جلوه ای زیبایی به شما نخواهد داد بلکه شما را بی قواره نشان خواهد داد .

دامن های کلوش

این دامن و این مدل حسنی که دارد ، این است که اندازه ی دقیق اعضای بدن شما مشخص نمی شود ، اگر شما کمی چاق و یا بر عکس کمی لاغر باشید با پوشیدن این مدل دامن ، اصلا چاقی و یا لاغری شما مشخص نمی شود .

 در انتها یک نکته و توصیه برایتان داریم : بعضی از افراد می گویند که عادت به دامن پوشیدن ندارند ، زیرا همیشه شلوار پوشیده اند ، و خیلی کم پیش آمده است که شلوار بپوشند ، برای این افراد توصیه ای که داریم این است که : وقتی دامن می پوشند ، بهتر است یک جوراب شلواری بپوشند ، زیرا جوراب شلواری به مانند یک شلوار عمل می کند . و به مرور زمان به دامن پوشیدن نیز عادت می کنند.

 

بیشتر بخوانید:

چند راهنمایی ویژه برای خرید شال و روسری

لباس مناسب برای خانم هایی با اندام ساعت شنی

نکاتی طلایی برای خوش تیپی خانم‌های چاق

با این پوشیدن این لباس ها بلند قدبه نظر برسید

برچسب ها: شیک پوشی، استایل زنانه، دامن مناسب افراد لاغر، مد و مدگرایی، أامن، انتخاب لباس براساس فرم بدن، تیپ رسمی زنانه، دامن راسته، دامن کلوش، دامن پلیسه، دامن با کمربند، کفش لژ دار، جلیقه و دامن، دامن تنگ و بلند، دامن مناسب برای افرادی با شکم بزرگ تعداد بازديد: 654 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز