Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 14:05

26
آذر
چه انگشتری برای دست شما مناسب است ؟

چه انگشتری برای دست شما مناسب است ؟

آیا تا به حال شده است که محو زیبایی و درخشش یک انگشتر شوید ولی وقتی به دستتان می کنید حس کنید با دست شما همخوان نیست و به اصطلاح به دستتان نمی آید ؟

وقتی به انگشتر نگاه می کنید حتما باید به طول و عرض انگشت خود را با توجه به سایز دستتان و شکل و اندازه نگین های انگشتر و خود انگشتر مطابقت دهید تا در انتخاب انگشتر مناسب برای خود دچار مشکل نشوید.

نباید تعجب آور باشد که حلقه های مختلف به انگشت های مختلف شما خواهند آمد و پیدا کردن انگشتری که بروی انگشت مورد نظر شما بیشتر خودنمایی و جلوه کند می تواند یک چالش جدی برای بعضی از شما باشد. خبر خوب اینکه اندازه و ویژگی های خاصی برای هر یک از انگشتان وجود دارد که اگر به آن ها توجه کنید می توانید انگشتر مورد نظر خود را راحتتر پیدا کنید و خوشبختانه با کمی دقت و البته با نکاتی که در این مقاله از لوکس گلامور ارائه خواهد شد می توانید بدون صرف ساعت ها وقت برای پیدا کردن انگشتری که به انگشت مورد نظر شما بیاید راحتتر انگشتر خود را انتخاب کنید.

وقتی به انگشتر نگاه می کنید حتما باید به طول و عرض انگشت خود را با توجه به سایز دستتان و شکل و اندازه نگین های انگشتر و خود انگشتر مطابقت دهید و بهتر است حتی به شکل ناخن ها و بلندی آن ها و رنگ آن نیز دقت کنید. به عنوان مثال اگر ناخن های شما بلند است یا کاشت ناخن کرده اید ، این کار باعث می شود تا انگشت های شما بلند تر دیده شود و صد البته سبک زندگی و کارهای روزمره شما نیز باید در انتخاب حلقه و انگشتر دخیل باشد.

در زیر نکاتی را برای انتخاب انگشتر مناسب و زیبا که به دستان شما نیز بیاید آورده ایم.

انگشت های با بند انگشت های بزرگ

اگر بند انگشت های شما بزرگ است و نمی خواهدید در دید باشند باید حلقه ای را انتخاب کنید که توجه را از آن بخش از انگشت شما دور و به خود انگشتر جلب کند. برای این منظور سعی کنید به انگشتر های ضخیم و با عریض بیشتر توجه کنید تا در انگشت شما بیشتر خودنمایی کند و بیشتر به انگشت شما بیاید و توجه را از بند انگشت شما دور کند.

دستان بزرگ

اگر شما دستان بزرگی دارید پس بیشتر سمت حلقه و انگشتر های بزرگ بروید تا با استایل و تیپ شما همخوانی داشته باشد. شما می توانید در این زمینه بسیار خلاق باشید چرا که انتخاب های زیادی نیز دارید . سعی کنید از حلقه های ریز نقش دوری کنید که به احتمال زیاد با انگشتان شما همخوانی نخواهند داشت.

انگشت های بلند و کشیده

اگر شما انگشتان بلند و کشیده دارید بیشتر طرح ها و مدل های موجود به دستان شما بسیار زیبا دیده خواهند شد ولی انگشتر هایی که نگین و سنگ های دایره ای و کوچک دارند بر روی انگشتان شما بسیار درخشان تر دیده خواهد شد. شما انتخاب های زیادی برای انگشتان خود دارید که می توانید با کمی سلیقه و خلاقیت به درخشش و زیبایی انگشتان خودتان بیافزایید

انگشت های کوتاه

برای این نوع از انگشت ها عرض انگشتر اهمیتی ندارد هدف اصلی بلند تر دیده شدن انگشت است یعنی باید از انگشتر هایی استفاده شود که انگشت شما را بلندتر و کشیده تر نشان دهد. انگشتر هایی با نکین های لوزی و بیضی و انگشتر های مارپیچ دارد انگشت شما را بلند تر نشان خواهد داد. سعی کنید انگشتر شما نگین های کشیده و مستطیلی داشته باشد که تا انگشت شما را کشیده تر و باریکتر نشان دهد.

دستان کوچک

اگر شما دستان کوچکی دارید بهتر است نسبت کلی دستانتان را راعایت کنید و به نسبت از انگشتر های کوچکتر و ریزتر استفاده کنید. انگشتر های سایز بزرگ و عریض برای دست های بزرگ مناسب است و انگشتر های ریز برای دستان کوچک. انگشتر هایی با سنگ های گرد و کوچک و یا به شکل قلب می تواند بسیار بر روی دستان شما زیبا جلوه کند

انگشت های بلند و باریک

اگر انگشت های شما بلند و باریک هستند حتما باید توجه کنید که این ویژگی را شما با انتخاب انگشتر های نامناسب تشدید نکنید و انگشتر هایی را انتخاب نکنید که انگشت شما را بلند تر و باریکتر نشان دهد.انگشتر با نگین و سنگ های کوچک و حلقه عریض و ضخیم می تواند انگشت شما را کمی عریض تر نشان دهد. توجه کنید که این موارد سلیقه ایی است و باید بر اساس سلیقه خودتان انتخاب کنید که می خواهید انگشت شما بلندتر دیده شود یا کوتاهتر.

انگشت های ضخیم و عریض و بزرگ

برای اینکه انگشت شما بزرگتر از مقداری که هست نشان داده نشود باید انگشتر هایی را انتخاب کنید که انگشت شما را فشار ندهند به گونه ایی که پوست شما از اطراف انگشتر آویزان شود. استفاده از انگشتر هایی با نگین های مستطیلی و بیضی شکی و یا با سنگ زمرد می تواند بر روی انگشتان شما بسیار زیبا دیده شوند. سعی کنید از حلقه های نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک استفاده کنید.

امیدواریم موارد بیان شده در این مقاله راهنمای مناسبی برای انتخاب حلقه باشد و بتواند شما را برای انتخاب یک حلقه زیبا و مناسب انگشتانتان کمک کرده باشد. یک امر مهم در انتخاب سبک انگشتر هایی که به شما می آیند این است که انگشتر ها با شکل و مدل های مختلف را امتحان کنید تا بدانید کدام سبک از انگشتر ها به دستان شما بیشتر خواهد آمد.

برچسب ها: انگشتر، طلای زرد، بدلیجات، اکسسوری های زنانه، انگشتر فیروزه، زندگی انلاین، حلقه نامزدی، حلقه ازدواج، خرید حلقه ازدواج، حلقه ست، راهنمای خرید انگشتر، طلای سفید، انگشتر مناسب با انگشت، حلقه نگین دار، انگشتر فانتزی، انگشتر پشت حلقه، نیم ست زنانه، نیم ست طلا، سویس طلای عروس، حلقه مردانه، انگشتر مردانه طلا، انگشتر نقره، چگونه انگشتر مناسب بخرم، انگشتر جواهر هنری، حلقه تو دست تعداد بازديد: 880 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز