Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 13:28

18
فروردین
راهنمای پوشش پاییزی برای بانوان

راهنمای پوشش پاییزی برای بانوان

رنگ‌های ترند پاییز 1401 کدام رنگ‌ها می‌باشند؟ با اتمام فصل تابستان کم‌وبیش همه‌ی ما به خرید لباس‌های پاییزه مانند انواع بوت و نیم بوت نیاز پیدا خواهیم کرد. لباس‌هایی که در پاییز می‌پوشید

به قلم : پریسا خلیلی

 

تحریریه زندگی آنلاین : رنگ‌های ترند پاییز 1401 کدام رنگ‌ها می‌باشند؟ با اتمام فصل تابستان کم‌وبیش همه‌ی ما به خرید لباس‌های پاییزه مانند انواع بوت و نیم بوت نیاز پیدا خواهیم کرد. لباس‌هایی که در پاییز می‌پوشید به دلیل مطابقت پیدا کردن آن با آب‌وهوای پاییزی می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌ها را شامل شود. همان‌طور که می‌دانید رنگ‌های نود و گرم برای فصل تابستان رنگ‌های مناسبی هستند.

 اما اگر قصد دارید امسال را کمی متفاوت‌تر بپوشید به چند تا از راهکارهای ما توجه کنید. تا پاییز امسال استایل متفاوت‌تری داشته باشید. در قدم اول رنگ‌های اصلی استایل خود را انتخاب کنید و سپس سایر رنگ‌های تکمیل‌کننده‌ی آن را به تیپ خود اضافه کنید. چند مورد از رنگ‌های ترند پاییز 1401 ترند را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین مدل های مانتو دامن اسپرت

مدل لباس های پاییزی زنانه و دخترانه

 

 

 

 

سبزرنگ امید در کنار مشکی پر ابهت

در سال 1401 سبز یکی از رنگ‌های ترند بوده است. همان‌طور که در تابستان و بهار شاهد بودیم سبزهای زیبا و خاصی‌ترند و پرطرفدار شدند. با فرارسیدن فصل پاییز نیز رنگ سبز را در لیست رنگ‌های ترند پاییز 1401 می‌بینم و شاهد روی کار آمدن سبزهای خاصی خواهیم بود. سبزهایی که در پاییز می‌توانید آن‌ها را بپوشید کمی از سبزهای ترند شده در بهار و تابستان تیره‌تر هستند و معمولاً بارنگ‌های تیره آن‌ها را ست کنید تا استایل شما حال و هوای پاییز را به خود بگیرد. بهترین گزینه برای همراهی کردن رنگ سبزرنگ مشکی هست. این دو ترکیب می‌توانند فوق‌العاده جذاب و خاص باشند.

 

 

 کهربایی‌رنگ همیشه مد برای پاییز

رنگ‌های زرد، نارنجی، کهربایی، قهوه‌ای به‌طورکلی یادآور پاییز و برگ‌های پاییزی هستند. اگر می‌خواهید استایلی منحصربه‌فرد داشته باشید و از پوشیدن رنگ‌های روشن لذت می‌برد ترکیب خاص کهربایی به همراه سفید را حتماً امتحان کنید.

رنگ کهربایی به دلیل تناژ خاصی که دارد آن را می‌توانید در تمامی فصل‌ها به‌خوبی بپوشید. ولی اگر از آن دسته افرادی هستید که طرفدار رنگ‌های روشن حتی در فصل‌های سرد سال هستند این ترکیب را حتماً امتحان کنید.

خاصیت رنگ کهربایی شاد و درعین‌حال رنگی متین و باوقار هست. پوشیدن پالتوهای کهربایی و ست کردن آن با شلوار و کتانی سفید یا شیری انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر قصد دارید شاد و روشن بودن این رنگ بیشتر به چشم بیاید می‌توانید آن را بارنگ مشکی نیز ست کنید. این رنگ هم برای استایل های اسپرت و هم برای استایل های کژوال مناسب خواهد بود.

 بیشتر بخوانید:

نارنجی سرشار از انرژی

نارنجی از رنگ های معروف در فصل پاییز است و جز رنگ های ترند پاییز 1401 می باشد. چرا که یادآور زردی طبیعت است و همانطور که می دانید رنگبندی استایل ها در فصل های متفاوت از طبیعت الهام می گیرند. اگر می خواهید استایلی داشته باشید که بتواند چشم ها را به خود خیره کند. پاییز امسال رنگ نارنجی را در اولیت خود قرار دهید. رنگ نارنجی را می توانید با رنگ های طوسی ، قهوه ای مشکی و حتی سفید نیز ست کنید. اگر مایل هستید کمی استایل شاد تری داشته باشید ترکیب جین آبی تیره و نارنجی نیز عالی خواهد بود.

 

 رنگ‌ترند پاییز، زیتونی

زیتونی از رنگ‌های شیکی و پرطرفداری است که پاییز 1401 ترند خواهد شد. این رنگ در عین زیبایی متانت و وقار را به استایل شما خواهد بخشید. شما می‌توانید با ترکیب رنگ‌های کرمی، زیتونی و قهوه‌ای یک تیپ شیک و متفاوت در پاییز امسال داشته باشید. این ترکیب رنگی بیشتر برای استایل های رسمی مناسب است.

 

 

رنگ زرشکی

زرشکی ازجمله رنگ‌هایی است که در پاییزو زمستان معمولاً هرسال کلی طرفدار دارد و امسال هم در لیست رنگ‌های ترند پاییز 1401 هست. کت‌های آور و بلند پاییزی را فراموش نکنید. شما می‌توانید این کت‌ها را به همراه شلوارهای مام استایل و بوت های پاشنه‌دار بپوشید و یک سبک متفاوت از استایل را تجربه کنید. رنگ زرشکی را سعی کنید با یکرنگ خنثی مثل مشکی و یا طوسی روشن ست کنید.

 

 

کافه کاراملی رنگی که همیشه انتخاب می‌شود

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به استایل های کژوال و یا رسمی علاقه دارید حتماً در کمد لباس‌های پاییزه‌ی خود امسال یک ترکیب رنگ کافه کاراملی و سفید را داشته باشید.

 این ترکیب به تیپ شما یک انرژی خاص خواهد بخشید. رنگ کافه کاراملی در عین پختگی یکرنگ بسیار پرانرژی هست چراکه برگرفته از کارامل و کافه هست که محرک‌های انرژی‌دهنده هستند.

 

صورتی

صورتی‌رنگی است که استایل شمارا فانتزی تر نشان خواهد داد. اگر در انتخاب رنگ‌های ترند پاییز امسال به دنبال یک استایل کژوال و یا اسپرت فانتزی هستید می‌توانید رنگ مشکی و صورتی کم‌رنگ را با یکدیگر ترکیب کنید. صورتی و سفید و مشکی یک ترکیب عالی خواهد بود و یکی از پرطرفدارترین ترکیب‌های این پاییز به شمار خواهد آمد. اگر قصد دارید به‌قرار های دوستانه بروید این رنگ می‌تواند مناسب باشد.

 

آبی یخی به‌عنوان رنگ مد امسال

اگر بخواهیم کمی از رنگ‌های گرم فاصله بگیریم و یکرنگ سرد منحصربه‌فرد را برای روزهای نسبت سرد پاییز انتخاب کنیم می‌توانیم به رنگ آبی یخی اشاره‌کنیم. این رنگ را می‌توانید با طیفی از طوسی روشن و تیره و یا مشکی به‌خوبی ست کنید. این ترکیب می‌تواند استایل‌های رسمی اداری و یا استایل‌های کژوال را به‌خوبی ساپورت کند. اگر قصد دارید از استایل دانشجویی در روزهای پاییز استفاده کنید این ترکیب مورد مناسبی است.

 

 

رنگ‌های ترند پاییز 1401، رنگ نیلی

رنگ نیلی یکرنگ محبوب در لیست رنگ‌های ترند پاییز 1401 و تمام فصل‌های سال است. چراکه از طیف رنگی آبی برای ساختن آن استفاده‌شده است و درعین‌حال که حس آرامش را به شما القا می‌کند رنگی پخته و مناسب برای اکثر استایل ها هست. شما می‌توانید این رنگ را همراه با کرم و یا طوسی همراه با شکلاتی و یا کرم به‌خوبی ست کنید. تا یک ترکیب پاییزه داشته باشید.

پاییز امسال را متفاوت‌تر از هرسال ظاهر شوید و از ترکیب‌های نو استفاده کنید تا خوش بدرخشید.

برچسب ها: مانتو، تیپ، تیپ اسپرت، تیپ رسمی، استایل، استایل زنانه، کیف و کفش، پالتو، مد و فشن، لباس زنانه، ست کردن، استایل پاییزی تعداد بازديد: 136 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز