Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 07:34

31
فروردین
مبانی شیک‌پوشی برای افراد چاق

مبانی شیک‌پوشی برای افراد چاق

تناسب اندام یکی از مواردی است که همه افراد به دنبال آن هستند و یکی از فاکتورهای دستیابی به تناسب اندام رعایت اصول اولیه در انتخاب پوشش و لباس مناسب است تا برآمدگی‌ها و چاقی افراد را تا حدودی بپوشاند.

تحریریه زندگی آنلاین : تناسب اندام یکی از مواردی است که همه افراد به دنبال آن هستند و یکی از فاکتورهای دستیابی به تناسب اندام رعایت اصول اولیه در انتخاب پوشش و لباس مناسب است تا برآمدگی‌ها و چاقی افراد را تا حدودی بپوشاند. چطور می‌توان به شیک‌پوشی و تناسب اندام در عین چاقی دست‌یافت؟ جواب آن را در زیر را ببینید، که مواردی مانند توجه به رنگ و سایز لباس می‌تواند بخش‌هایی از بدن را که دچار برآمدگی ناشی از اضافه‌وزن شده‌اند بپوشاند و فرد را لاغرتر نشان دهد.

بیشتربخوانید:

معرفی انواع مدل های لباس ماکسی مخصوص خانم های خوش سلیقه

 

 

 

 

 

کت و دغدغه‌هایش

افرادی که علاقه زیادی به پوشیدن کت دارند هم باید به این نکته توجه کنند که بهتر است از پوشیدن کت‌هایی که یک یا دو دکمه دارند، خودداری کنند و کت‌های دارای سه دکمه را بپوشند. این نوع پوشش‌ها اندام را بلندتر و باریک‌تر و به عبارتی لاغر نشان می‌دهند. البته باید دکمه بالای کت را باز بگذارید تا مانع از کشیده شدن لباس شود و حرکت شما را محدود نکرده و با مشکل مواجه نکند.

به این ترتیب در هنگام حرکت کمتر جلب توجه خواهید کرد و به طبع کمتر اضافه‌وزن شما به نظر می‌آید. حال که به این موارد توجه کردید، پیشنهاد دیگری نیز داریم که به الگوی پوششی شما مربوط نمی‌شود، اینکه در هنگام نشستن و راه رفتن راست بایستید، این کار به شما کمک می‌کند تا کمی لاغرتر به نظر برسید.

 

کت و ژاکت‌های بلند

پوشیدن کت و ژاکت‌های بلند بدون بستن دکمه‌ها سبب لاغرتر به نظر آمدنتان می‌شود. شما برای لاغرتر دیده شدن ژاکت و کت‌های بلند را با دکمه‌های باز و بدون اپل در سرشانه‌ها بپوشید.

 

پیراهن بپوشید

برای خانم‌های چاق پوشیدن لباس‌های یکسره مثل پیراهن که تک رنگ باشند یا برش عمودی داشته باشند بسیار بهتر از پوشیدن کت‌ودامن و حتی کت‌وشلوار است زیرا این لباس‌ها آنها را به دلیل پنهان کردن شکم و اندام‌های چاق لاغرتر نشان می‌دهد.

 بیشتر بخوانید:

شیک ترین مدل های مانتو بارداری

 

 

 

 

لباس زنانه بدون آستین

این مدل لباس زنانه دست‌های شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد و هم برای خانم‌هایی که بازوهای لاغر دارند و هم خانم‌هایی که بازوهای چاق دارند مناسب است و آن‌ها را قد بلندتر نشان می‌دهد.

 

لباس زنانه با آستین سر خود

پوشیدن لباس زنانه با این مدل آستین بیشتر مناسب فصل تابستان است. با توجه به نوع دوخت آن برای خانم‌هایی که بالاتنه کوچک دارند مناسب است و پوشیدن آن برای خانم‌هایی که بالاتنه بزرگ دارند توصیه نمی‌شود.

 

لباس زنانه با آستین سه‌ربع

معمولاً بسیاری از خانم‌ها از این آستین برای انتخاب مانتو خود در فصل تابستان استفاده می‌کنند و علت آن گردش هوای بیشتر و خنک بودن این مدل مانتوست. فقط باید توجه داشته باشید که اگر در ناحیه شکم چاق هستید این مدل آستین مناسب شما نخواهد بود.

 

  لباس زنانه با آستین‌بلند

اگر در ناحیه شکم و بالاتنه خود اضافه‌وزن دارید و می‌خواهید توجه را به پایین‌تنه خود هدایت کنید این مدل آستین زنانه مناسب شما خواهد بود، هر چند این به معنای نپوشیدن این مدل آستین برای خانم‌های لاغر نیست.

 

لباس‌های ضروری برای خانم‌های چاق

لباس زنانه با آستین سر خود

پوشیدن لباس زنانه با این مدل آستین بیشتر مناسب فصل تابستان است. با توجه به نوع دوخت آن برای خانم‌هایی که بالاتنه کوچک دارند مناسب است و پوشیدن آن برای خانم‌هایی که بالاتنه بزرگ دارند توصیه نمی‌شود.

 

پیراهن سفید دکمه‌دار

این لباس شیک و حرفه‌ای است و در زیر یک کت مجلسی و یا رسمی استایل بسیار زیبایی می‌سازد. حتی به‌تنهایی و همراه یک شلوار تیره لباس بسیار مناسبی برای جمع‌های خودمانی است. پیراهن باید کمی گشاد باشد تا عیب اندام را بپوشاند. به نوع پارچه پیراهن دقت کنید، نباید براق یا نازک باشد.

بیشتر بخوانید:

لباس بارداری چه رنگی بپوشیم؟

 

 

 

کفش پاشنه‌دار بپوشید

هنگامی‌که کفش پاشنه‌دار به پا می‌کنید، حالت بدنتان را به‌صورت طبیعی با (چرخیدن لگن و کمک به صاف نگه‌داشتن پشت و شانه‌ها) تغییر می‌دهد. هم‌چنین پاهایتان را بلند می‌کند و بدنتان را به همان نسبت لاغرتر نشان می‌دهد.

 

دامن ساده یا دامن فون

این دو مدل دامن مناسب‌ترین دامن برای خانم‌های چاق هستند. دامن فون برای خانم‌هایی که پایین تنه چاقی دارند و مناسب است و دامن ساده برای خانم‌هایی که بالاتنه چاقی دارند گزینه بهتری است و به متناسب‌تر دیده شدن اندام آن‌ها کمک می‌کند.

 

تونیک

تونیک به پوشیده شدن ایرادهای اندامی و متناسب‌تر دیده شدن اندام خانم‌های چاق کمک زیادی می‌کند. شکل یقه تونیک مهم است، تونیک یقه هفت اندام را باریک‌تر نشان می‌دهد. بلندی تونیک باید کمی پایین‌تر از چاق‌ترین قسمت پاهای شما باشد.

 

لباس‌هایی با سایز مناسب

برای اینکه چاق‌تر از آنچه هستید به نظر نرسید به سراغ لباس‌های تنگ یا بسیار گشاد نروید و لباس‌هایی را انتخاب کنید که سایز دقیق خودتان است.

 البته فراموش نکنید که بهترین شیوه برای داشتن اندام متناسب رعایت رژیم غذایی مناسب و کاهش وزن است، با وجود این، تا هنگامی‌که تصمیم به این کار نگرفته‌اید با رعایت این موارد می‌توانید تا حدی متناسب‌تر به نظر برسید و اعتمادبه‌نفستان را نیز افزایش دهید.

 

 

برچسب ها: چاقی، شلوار جین، مانتو، شیک پوشی، تیپ اسپرت، کت و شلوار، تیپ رسمی، استایل، کفش پاشنه دار، پالتو، کفش مجلسی، لباس سایز بزرگ تعداد بازديد: 275 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز