Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 16:56

7
مرداد
در روزهای گرم تابستان چطور از پوست خود مراقبت کنیم؟

در روزهای گرم تابستان چطور از پوست خود مراقبت کنیم؟

نور خورشید موجب شادابی و پرفروغ شدن دنیا می‌شود؛ اما می‌تواند بدترین دشمن برای پوست شما باشد. آفتاب سوختگی می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد.

نور خورشید موجب شادابی و پرفروغ شدن دنیا می‌شود؛ اما می‌تواند بدترین دشمن برای پوست شما باشد. آفتاب سوختگی می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد. استفاده از کرم ضد آفتاب، تنها ملزم به تابستان و روزهای گرم آفتابی نیست. بلکه شما باید در صورت خروج از خانه حتی در روزهای ابری نیز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. انتخاب یک ضد آفتاب مناسب و کاربردی بسیار حائز اهمیت است. اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب و محافظت کننده پوست در برابر اشعه مضر آفتاب هستید، پیشنهاد می کنیم برای  خرید ضد آفتاب میس و مستر را انتخاب کنید تا از بهترین محصولات با قیمتی مناسب بهره مند شوید.

نکاتی که هنگام خرید ضد آفتاب باید به آن توجه کنید

یک ضد آفتاب مرغوب باید پوست شما را از اشعه مضر UVA و UVB محافظت کند. از ضد آفتاب باید علاوه بر پوست صورت، روی گردن و گوش نیز به کار برده شود. برای محافظت از دور چشم در مقابل نور آفتاب نیز باید از عینک آفتابی محافظت کننده در برابر اشعه‌‌های UVB و UVA استفاده کرد. هنگام تابستان می‌توان از ضد آفتاب با میزان SPF بالاتر استفاده کرد.

برای محافظت بیشتر از پوست سعی کنید صبح‌ها قبل از ساعت ۱۰ و بعداز ظهرها بعد از ساعت ۴ از خانه خارج شوید. بین ساعات ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر، اوج گرما است و خارج شدن از منزل می‌تواند بیشترین میزان آسیب به پوست را وارد کند. سعی کنید در قسمت سایه خیابان قدم بزنید یا از چترهای مخصوص آفتاب استفاده کنید تا به آفتاب سوختگی و گرمازدگی دچار نشوید.

کرم‌های ضد آفتاب در فرمولاسیون‌های مختلف وجود دارند و شما برای پیدا کردن متناسب‌ترین نوع آن با پوست خود می‌توانید چند برند مختلف را امتحان کنید. به عنوان مثال، افراد دارای پوست چرب و جوش دار می‌توانند از کرم ضد آفتاب بدون چربی استفاده کنند. افرادی که پوست خشک دارند نیز می‌توانند از کرم‌های ضد آفتاب حاوی مرطوب کننده و آبرسان مصرف نمایند.

کرم ضد آفتاب تنها مختص بزرگسالان نیست و حتی کودکان و نوزادان شش ماه به بالا نیز باید از ضد آفتاب مخصوص به خود استفاده کنند. هنگامی که کودکان را در روزهای گرم و آفتابی از خانه خارج می‌کنید، علاوه بر ضد آفتاب سعی کنید از سایبان برای آن‌ها نیز استفاده کنید. کودکان نیز می‌توانند از عینک آفتابی بچگانه استفاده کنند تا از چشم و پلک آن‌ها محافظت شود. برای کودکان می‌توانید از کلاه و لباس محافظ نیز استفاده نمایید.

استفاده از ضد آفتاب به طور مداوم و از سنین پایین، قوی‌ترین دفاع در برابر ابتلا به سرطان پوست است. سعی کنید از ضد آفتاب‌های با SPF بالای ۳۰ استفاده کنید و در صورتی که به مدت طولانی در فضای باز قرار دارید، هر دو ساعت یکبار ضد آفتاب خود را تمدید کنید. با رعایت این راهکارها، پوست خود را از آسیب‌های بسیاری محافظت خواهید کرد.

برای استفاده روزمره، بسیاری از افراد ضد آفتاب را به تنهایی مورد استفاده قرار می‌دهند. اگر تمایلی به استفاده روزانه از کرم پودر ندارید، می‌توانید از کرم ضد آفتاب رنگی استفاده کنید. اما باید توجه داشته باشید که پوشانندگی کرم ضد آفتاب مانند کرم پودر نبوده و قابلیت محو کردن انواع جای جوش یا زخم را نخواهد داشت. در صورتی که تمایل دارید از کرم ضد آفتاب همراه با کرم پودر استفاده کنید، ابتدا باید ضد آفتاب را روی پوست بزنید و چند دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود. سپس کرم پودر را روی پوست بزنید و خوب فید کنید.

برای انتخاب و خرید بهترین برند کرم پودر که از قدرت بالای پوشانندگی و همچنین مرغوبیت برخوردار باشد، پیشنهاد می‌کنیم خرید کرم پودر میس و مستر را از دست ندهید. در این فروشگاه آنلاین، انواع مختلفی از برندهای کرم پودر قرار داده شده‌اند که شما بهترین انتخاب را با توجه به نیازهای پوستی و بودجه خود انجام دهید.

 

 

کرم پودر مناسب پوست مان را چطور تهیه کنیم؟

کرم پودر که با نام فوندیشن نیز شناخته می‌شود، یک نوع لوازم آرایشی مایع است که جهت برطرف کردن نواقص چهره و یکدست کردن رنگ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از انواع کرم پودر چند کاره هستند و به صورت ترکیبی از ضد آفتاب یا مرطوب کننده ارائه می‌شوند. از کرم پودر معمولا برای زیرساز آرایشی استفاده می‌شود تا آرایش سایر قسمت‌های صورت مانند آرایش چشم و رژگونه از دوام بیشتری برخوردار شود.

استفاده از کرم پودر به دوران مصریان باستان در حدود ۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. در آن زمان، زنان مصری برای روشن کردن پوست خود از نوعی کرم پودر حاوی سرب و گچ استفاده می‌کردند. سرب از مضرات بسیاری برای پوست برخوردار بود و اغلب افراد مصرف کننده را با مشکلات پوستی مانند زخم و حتی مرگ مواجه می‌کرد. هنوز هم در ساخت برخی لوازم آرایشی از سرب حتی در مقادیر بسیار اندک استفاده می‌شود که برای سلامتی انسان ضرر دارد و مصرف آن به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

هنگام خرید لوازم آرایشی، سعی کنید انواع بدون سرب و بدون پارابن را خریداری کنید. پارابن نیز یک نوع ماده نگهدارنده لوازم آرایشی است که برای سلامتی انسان خطرناک است. مصرف مداوم این ماده می‌تواند باعث بروز سرطان شود.

هنگام خرید کرم پودر باید به رنگ پوست و تناژ آن توجه داشته باشید. امروزه بر خلاف گذشته، آرایش نچرال و طبیعی بسیار مورد پسند است و از کرم پودر با رنگ خیلی روشن یا خیلی تیره برای پوست استفاده نمی‌شود. برای پی بردن به تناژ پوستی خود، همیشه به رگ‌هایتان توجه کنید. اگر رگ‌های مچ دست‌تان سبزرنگ است، یعنی تناژ پوستی شما گرم می‌باشد. اگر رگ‌های مچ دست شما آبی یا بنفش است، یعنی پوست شما از تناژ سرد برخوردار است. برای تست کردن کرم پودر، آن را به جای دست، زیر استخوان فک بزنید تا متناسب‌ترین رنگ کرم پودر با رنگ پوست خود را انتخاب نمایید.

امروزه لوازم آرایشی و بهداشتی را می‌توان از مراکز مختلف آرایشی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین خریداری کرد که فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از بهترین گزینه‌ها جهت صرفه جویی در زمان و هزینه ها است. فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر یکی از بهترین گزینه‌های برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و پیشنهاد ما به شما عزیزان است. شما با مراجعه به این مرکز خرید آنلاین، می‌توانید به بیش از هزاران محصول دسترسی داشته باشید.

امکانات جدید و بروز این مرکز خرید آنلاین باعث شده تا برند میس و مستر به یکی از شناخته شده‌ترین مراجع خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر کشور تبدیل شود. کلیه محصولات این فروشگاه از ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند و این تضمین را می‌دهند که مصرف کنندگان تنها از محصولات اورجینال استفاده نمایند. مراجعه کنندگان با ورود به سایت می‌توانند نقد و بررسی تمام محصولات را مطالعه کنند و تصاویر هر یک از کالاها را نیز مشاهده کنند تا به این ترتیب کمک بسیاری به تصمیم‌گیری آن‌ها شود.

علاوه بر این، امکان درج نظر در مورد همه محصولات نیز وجود دارد تا مشتریان به تبادل نظرات و تجربیات خود بپردازند و سایر مصرف کنندگان نیز از تجربه آن‌ها استفاده کنند. ضمانت بازگشت کالا و تحویل اکسپرس از دیگر ویژگی‌های بارز فروشگاه آنلاین میس و مستر است که تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی میس و مستر این مژده را به کاربران گرامی می‌دهد که از عید قربان تا غدیر قصد برگزاری جشنواره تخفیف محصولات را دارد تا همراهان عزیز بتوانند کالاهای مورد نظر خود را با قیمت بسیاری شگفت‌انگیزی خریداری کنند. پس فرصت را از دست ندهید و در زمان مشخص شده به سایت میس و مستر مراجعه کنید تا از تخفیف بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در عیدانه تابستان بهره‌مند شوید.

برچسب ها: کرم پودر، کرم ضد آفتاب، خرید آنلاین، رپورتاژ آگهی، فروشگاه اینترنتی تعداد بازديد: 253 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز