Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 14:31

4
اردیبهشت
ست کردن لباس برای خانم هایی با شکم بزرگ

ست کردن لباس برای خانم هایی با شکم بزرگ

داشتن شکم بزرگ یکی از مشکلاتی است که خانم ها بسیاری را درگیر خود کرده است. شما به راحتی با رعایت یک سری نکات ساده می توانید طوری لباس بپوشید که شکم بزرگ تان را مخفی کرده و اندام تان را لاغر نشان دهید

داشتن شکم بزرگ یکی از مشکلاتی است که خانم ها بسیاری را درگیر خود کرده است. شما به راحتی با رعایت یک سری نکات ساده می توانید طوری لباس بپوشید که شکم بزرگ تان را مخفی کرده و اندام تان را لاغر نشان دهید

 

 اگر شما هم جزو دسته خانم هایی هستید که شکم بزرگی دارند، به راحتی می توانید با یک سری قوانین ست کردن لباس، شکم تان را پنهان کنید.


خانم هایی که شکم بزرگی دارند از پوشیدن لباس هایی با خطوط افقی و رنگهای تند و روشن اجتناب کنند


خانم هایی که شکم بزرگی دارند از پوشیدن لباس هایی با خطوط افقی و رنگهای تند و روشن اجتناب کنند,ست کردن لباس برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند

در صورت کلی خط های افقی باعث چاقتر نشان دادن اندام شده در صورتی که خط های عمودی شما را باریک و بلندتر نشان می دهد. دقیقا همین تاثیر را رنگ های تند و روشن با رنگ های تیره دارند.

بیشتر بخوانید:

اصول لباس پوشیدن برای کسانی که پایین تنه پری دارند

 پوشیدن گن های یک سره به جای گن هایی که فقط روی شکم را می پوشانند

گن های یک سره تمام چربی های اضافه در قسمت شکم، باسن و کمرتان را جمع می کنند در حالی که گن هایی که فقط شکم تان را می پوشانند باعث می شوند چربی های شکم شما لایه لایه نشان داده شود.

اگر شکم بزرگی دارید لوازم جانبی مناسب انتخاب کنید
اگر شکم بزرگی دارید لوازم جانبی مناسب انتخاب کنید,ست کردن لباس برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند

یکی از بهترین ایده ها برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند استفاده از کمربندهای پهن به جای کمربندهای باریک است. کمربند پهن بزرگی شکم شما را پنهان می کند. همچنین می توانید از گردنبند و گوشواره های بزرگ استفاده کنید تا توجه به صورت شما جلب شود.

بیشتر بخوانید:

چرا با لباس مشکی لاغرتر به نظر می‌رسیم!

 استفاده از کفش مناسب

استفاده از کفش مناسب,ست کردن لباس برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند

خانم هایی که شکم بزرگی دارند معمولا دارای اضافه وزن در قسمت ران پا خواهند بود. بهترین انتهخاب برای این خانم ها استفاده از کفش ای ساق دار پاشنه بلند است که پاها را کشیده تر نشان دهد.

 

نپوشیدن لباس هایی با بالا تنه گشاد
نپوشیدن لباس هایی با بالا تنه گشاد,ست کردن لباس برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند

معمولا خانم هایی که شکم بزرگی دارند سعی می کنند با پوشیدن تونیک هایی گشاد شکم بزرگ خود را پنهان کنند در صورتی که این بدترین کار ممکن است. با این کار شما بزرگی شکم تان را چند برابر می کنید.

بیشتر بخوانید:

بزرگترین اشتباه خانم‌ها در لباس پوشیدن

شلوارهای بسیار گشاد (دامن شلواری ) نپوشید
شلوارهای بسیار گشاد (دامن شلواری ) نپوشید,ست کردن لباس برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند

خانم هایی که دچار چاقی در ناحیه شکم هستند فکر می کنند اگر شلوارهای گشاد یکسره بپوشیند چاقی شکم شان را می توانند پنهان کنند در صورتی که بهترین انتخاب برای آنها شلوارهای دمپا گشاد است.

دامن های تنگ با کمر پهن
دامن های تنگ با کمر پهن,ست کردن لباس برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند

بهترین دامن برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند دامن های تنگ با کمر پهن است.

 

منبع : سیمرغ

برچسب ها: لباس، ست کردن لباس، کمربند، لباس سایز بزرگ، دامن شلواری، لباس مناسب برای شکم های بزرگ، گن یک سره تعداد بازديد: 467 تعداد نظرات: 1

نظرات

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز