Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 06:17

22
اردیبهشت
آقایان، امسال، همسرانتان را دلسرد نکنید!

آقایان،   امسال،  همسرانتان را دلسرد نکنید!

بی‌تفاوتی، گناه بزرگ!!!...

بی‌تفاوتی، گناه بزرگ!!!

خانم‌ها نسبت به نادیده گرفته شدن یا بی‌تفاوتی همسر بسیار حساس‌اند تا جایی که تحقیقات روثه وستون،کارشناس و موسس سایت معتبر
 infidelityAdvice.com،  نشان می‌دهد که  اکثر زنان ابتدا سعی می‌کنند به همسرشان بفهمانند که مشکلی وجود دارد و چیزی آنها را ناراحت کرده است. اگرشوهر متوجه این اشارات غیرمستقیم نشود، به همسر خود بی‌اعتنایی کند یا گلایه‌های او را جدی نگیرد، احساس دلسردی و ناراحتی زن آنچنان زیاد می‌شود که متاسفانه برخی خانم‌ها را حتی به خیانت ترغیب می‌کند. البته هیچکس خیانت را تایید نمی‌کند و نکته مهم این است که آقایان نیازهای عاطفی همسر خود را بشناسند و برای برآورده کردن آن تلاش کنند.

احساس ناامنی و خلاء عاطفی

اکثر زنان نیاز دارند که دوست داشته شوند و مورد تحسین و قدردانی قرار گیرند. مییرز، کارشناس خانواده، می‌گوید «اگر زنی احساس کند آنطور که باید و شاید مورد علاقه و توجه همسرش قرار نمی‌گیرد و همسرش قدر او را نمی‌داند از زندگی مشترک دلسرد می‌شوند و ممکن است به دوستان یا آشنایانی رو بیاورد که از زبان آنها تعریف‌ها و تحسین‌های بیشتری بشنود. زنان دوست دارند همیشه به چشم همسرشان خاص و فوق‌العاده باشند و  عشق او را احساس کنند و مردان لازم است این نیاز آنها را رصد کنند و پاسخگو باشند.

 خطر زندگی یکنواخت

 اکثر زوج‌هایی‌که برای مدت طولانی با هم زندگی کرده‌اند، کم کم احساس می‌کنند آن حرارت و عشق روزهای اول را ندارند. بومن، کارشناس خانواده، می‌گوید «روزهای اول یک رابطه زمانی هستند که احساس می‌کنید انتخاب شده‌اید و مورد توجه و علاقه هستید. اما در مورد روابط طولانی قضیه کاملاً متفاوت است چون دیگر هورمون‌هایی که در اوایل رابطه با دیدن طرف مقابل در بدنتان ترشح می‌شد کمتر شده‌اند.» جالب این جاست که گفتن سخنان دلگرم کننده و عاشقانه  به همسر و نوازش او،  این هورمون‌ها را دوباره فعال می‌کند.

 نبود نقاط مشترک

 اگر زنی احساس کند که دیگر دغدغه یا علاقه مشترکی با شوهر خود ندارد، ممکن است نسبت به زندگی زناشویی خود دلسرد شود. اکثر زوج‌ها در روزهای ا ول آشنایی‌ احساس می‌کنند کسی را پیدا کرده‌اند که مثل آنها فکر می‌کند و با آنها همدل و همفکر است. اما در بسیاری از موارد بعد از چند سال این احساس از بین می‌رود. زن و شوهر لازم است مرتبا در باره نقاط مشترک خود گفتگو و آنها را به همدیگر یادآوری کنند.

 برخی بیماری‌ها

 زنانی که به بیماری‌هاي خطرناک مانند سرطان سینه مبتلا می‌شوند، ممکن است ناگهان دیدی متفاوت به زندگی پیدا کنند، همه قسمت‌های زندگی خود را از اول مرور کنند و به مرگ و نیستی بیشتر فکر کنند. بومن می‌گوید: بدتر اینکه این زنان ممکن است احساس کنند درست زمانیکه بیش از همیشه به شوهرانشان نیاز داشته‌اند تنها مانده‌اند و دیگر مورد توجه شوهرانشان نیستند. احساسات این زنان آسیب‌پذیر می‌شود و برای جبران این کمبودها و احساسات منفی به خیالبافی در باره زندگی‌های بهتر روی می‌آورند و دلسردتر شوند.

 جلب توجه و ماجراجویی
 
 ویل عقیده دارد «زنان ممکن است احساس کنند که کسی قدر آنها را نمی‌داند. آنها همه زمان خود را به کارهای خانه اختصاص می‌دهند،کارهای خانه را انجام می‌دهند، از بچه‌ها مراقبت می‌کنند. حتی بسیاری از آنها بیرون از خانه هم کار می‌کنند. آنها می‌خواهند مورد احترام قرار بگیرند و ارزش زحمت‌هایشان شناخته شود. هوستون می‌گوید «زنان همچنین به دنبال کمی هیجان و سرگرمی‌ در زندگی هستند. بسیاری از این زنان تنها به کمی محبت و توجه نیاز دارند. زنیکه در زندگی زناشویی خود از شادی و هیجان و تنوع کافی برخوردار باشد و رابطه‌ای گرم و صمیمی با شوهر خود داشته باشد هرگز دلسرد نمی‌شود.»
بدیهی است که خانم‌ها هم باید باعث دلگرمی همسران خود باشند و همدلی، درک متقابل و ایجاد هیجان و شادی را در زندگی فراموش نکنند.

تعداد بازديد: 268 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز