Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 16:15

2
بهمن
تهرانی‌ها از امشب منتظر برف باشند + جزئیات

تهرانی‌ها از امشب منتظر برف باشند + جزئیات

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران از امشب (۲ بهمن‌ماه) وکاهش محسوس دما از فردا (۳ بهمن‌ماه) خبر داد.

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران از امشب (۲ بهمن‌ماه) وکاهش محسوس دما از فردا (۳ بهمن‌ماه) خبر داد.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت هوای استان طی امروز (۲ بهمن‌ماه) آسمان کمی ابری تا قسمتی ابری و با توجه به پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه (۴ بهمن‌ماه) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به‌ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، نیمه شمالی برف و باران و در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد شدید و کولاک برف و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

از چهارشنبه عصر تا اواخر وقت پنجشنبه (۴ تا ۵ بهمن‌ماه) در بیشتر نواحی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

از روز سه شنبه تا جمعه (۳ تا ۶ بهمن‌ماه) کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۹ درجه سلسیوس مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳ بهمن‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد،‌ گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه ‌(۴ بهمن‌ماه) نیمه ابری تا ابری، وزش باد، گاهی بارش باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: برف، تهران، هواشناسی تعداد بازديد: 100 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز