Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 09:16

25
آبان
باد و باران شدید در این استان‌ها

باد و باران شدید در این استان‌ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در اغلب استان‌های کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد که امروز تا اواسط روز (پنجشنبه) در تهران، کرج و اراک غلظت آلاینده‌های جوی بالاست و سبب کاه

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در اغلب استان‌های کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد که امروز تا اواسط روز (پنجشنبه) در تهران، کرج و اراک غلظت آلاینده‌های جوی بالاست و سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

صادق ضیاییان درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی نشان می‌دهد امروز در استان‌های آذربایجان‌های غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، ایلام، لرستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان، بوشهر، نیمه غربی فارس افزایش ابر، بارش باران، در برخی مناطق گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی این روز بارش در غرب و جنوب غرب کشور شدت بیشتری دارد، ادامه داد: پنجشنبه در کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام، لرستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، بوشهر، فارس، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، بارش باران، در برخی مناطق گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، طی پنجشنبه شدت بارش در جنوب غرب و جنوب کشور است.

ضیاییان درباره وضعیت موی کشور در روز جمعه توضیح داد: جمعه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کردستان، زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، نیمه غربی فارس، هرمزگان، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود که شدت بارش در این روز در سواحل دریای خزر، شرق و جنوب کشور است.

وی همچنین پیش بینی کرد که اوایل روز شنبه بارش پراکنده در نوار شرقی کشور ادامه داشته باشد و به تدریج از بعد از ظهر در تمامی مناطق کشور آسمان صاف شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، عنوان کرد: یکشنبه آسمان در غالب مناطق کشور صاف است و از بعد از ظهر دوشنبه سامانه‌ دیگری از نوار غربی وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز تا اواسط روز (پنجشنبه) در تهران، کرج و اراک غلظت آلاینده‌های جوی بالا است و سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود، خاطر نشان کرد: پنجشنبه خلیج فارس، جمعه خلیج فارس و تنگه هرمز، جمعه و شنبه دریای خزر مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا جمعه ( ۲۶ آبان‌ماه) کمی ابری و همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۲۷ آبان‌ماه) کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا(۲۶ و ۲۷ آبان‌ماه) بوشهر با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵- و ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

برچسب ها: آلودگی هوا، باران، هشدار هواشناسی، هواشناسی، طوفان تعداد بازديد: 121 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز