Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 14:06

20
آبان
این استان‌ها بارانی می‌شوند

این استان‌ها بارانی می‌شوند

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا دریای خزر مواج خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در استان‌های گیلان مناطقی از مازندران و غرب گلستان طی امروز خبر داد و گفت: با توجه به سکون نسبی هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت، انتظار افزایش آلاینده‌های جوی در این مناطق را داریم.

به گزارش ایرنا، امین حسین نقشینه امروز شنبه (۲۰ آبان ۱۴۰۲) در تشریح وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در استان‌های گیلان مناطقی از مازندران و غرب گلستان، بارش باران خواهیم داشت گاهش رعد و برق و وزش باد شدید موقت و تا سه شنبه برای بیشتر مناطق کشور، جوی پایدار حاکم می‌شود و با توجه به سکون نسبی هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت، انتظار افزایش آلاینده‌های جوی در این مناطق را داریم.

 وی افزود: از بعد از ظهر چهارشنبه در نوار غربی، بارش‌های پراکنده با کاهش دما خواهیم داشت. در دو روز آینده مناطقی از شمال شرق و شرق افزایش سرعت وزش باد رخ می‌دهد که می‌تواند سبب ایجاد گرد و خاک شود.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا دریای خزر مواج خواهد شد.

وی در تشریح وضعیت جوی تهران گفت: برای تهران پیش بینی می‌شود که طی ۴ روز آینده غبار محلی شکل بگیرد. بیشنبه دمای تهران امروز و فردا ۲۲ و کمینه دمای آن به ۱۲ درجه خواهد رسید.

برچسب ها: باران، هشدار هواشناسی، هواشناسی تعداد بازديد: 78 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز